AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #1 Del Skrevet 18. juli 2011 Alle sier at silikonpupper er så harde. Men jeg vil vite sikkert, og da spørr jeg dere som har silikon. Er puppene deres harde eller myke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kathpus Skrevet 18. juli 2011 #2 Del Skrevet 18. juli 2011 Det er vel det alle sier- harde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Johansen Skrevet 18. juli 2011 #3 Del Skrevet 18. juli 2011 Mine er helt fine, jeg kjenner silikonen når jeg kjenner etter men tenker ikke over det i det daglige. Høyre pupp er litt hardere enn den venstre og det er sikkert fordi jeg startet litt for tidlig å belaste armene igjen med å bære handleposer etc. Du har ingen problemer med å få de i en mammografimaskin for eksempel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 18. juli 2011 #4 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Mine er ikke harde i det hele tatt. Jeg har 350 ml i hver pupp og de er faktisk myke og gode Mange som tar på de blir sjokkerte over hvor naturlige de kjennes ut. Men det kommer jo ann på hvor mye du har i puppene. Har f.eks 600 ml, så kan sikkert puppene kjennes litt harde ut. Jeg har kjent på flere som har silikonpupper og de kjennes heller ikke harde ut. De har hatt mindre i puppene enn meg og like mye. De som sier alle silikonpupper er så harde, har sikkert ikke kjent på en eneste silikonpupp eller så har de vært maks uheldige. Endret 18. juli 2011 av smalls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2011 #5 Del Skrevet 18. juli 2011 Mine er blitt knallharde... anbefaler ikke silikon!! Har "bare" 240 g i hver.. Gleder meg til å få de ut :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Revenka Skrevet 18. juli 2011 #6 Del Skrevet 18. juli 2011 Kirurgen på Colloseumklinikken mente at mine silikonpupper var veldig myke. Vel for å si det slik: Nå når jeg har fjernet silikonene - NÅ har jeg myke pupper Uansett hvor myke man påstår at silikonpupper er; det er silikonballonger/puter som ikke former seg ut av sin egen form og dermed vil de være harde/kunstige/rare å ta på - uansett! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 18. juli 2011 #7 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) ... Endret 27. september 2011 av Cathrine88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude Skrevet 18. juli 2011 #8 Del Skrevet 18. juli 2011 Mine er mye og gode og hadde det ikke vært for arrene (hadde løfteoperasjon og dermed mye mer arr) - så hadde det ikke vært sjans i havet å oppdage at det er silikon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 18. juli 2011 #9 Del Skrevet 18. juli 2011 Mine er absolutt ikke harde og de er myke Elsker puppene mine. Jeg har også fått høre fra folk at de kjennes veldig naturlig ut og det er alltid godt å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kathpus Skrevet 18. juli 2011 #10 Del Skrevet 18. juli 2011 Jammen synd at disse ikke er ekte da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 18. juli 2011 #11 Del Skrevet 18. juli 2011 Jammen synd at disse ikke er ekte da. Jeg synes ikke det er så veldig synd jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #12 Del Skrevet 18. juli 2011 hardere enn vanlige bryst, men ikke harde. De er fastere liksom, men den oppinnelige puppen ligger jo over, så de er myke og gode å ta på. Jeg la ikke inn så mye da, 280 gram i hver. Tror det kommer an på hvor mye pupp du hadde fra før. Jeg hadde ikke særlig utgangspunkt, så mine er nok litt hardere enn andres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kathpus Skrevet 18. juli 2011 #13 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg synes ikke det er så veldig synd jeg Vel, ekte er bedre enn fake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 18. juli 2011 #14 Del Skrevet 18. juli 2011 Vel, ekte er bedre enn fake. Det kan godt være, men det er viktigste for meg er at jeg er fornøyd og trives med mine fake pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kathpus Skrevet 18. juli 2011 #15 Del Skrevet 18. juli 2011 Ja, det er vel slik hos de fleste, selv om det beste hadde vært om vi hadde vært fornøyd med oss selv uten inngrep. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #16 Del Skrevet 18. juli 2011 Min mor har silikon i brystene, og det er hardt og ubehagelig når jeg klemmer henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå