Gå til innhold

Hater hengepuppene mine!


Gjest Høne Pøne

Anbefalte innlegg

Gjest Høne Pøne

Frustrert nå, er det virkelig ingenting å gjøre med hengepupper??

Føles som at det bare er hud som henger der, som om luften har gått ut av en ballong liksom.....de fyller ikke i en vanlig 75c som jeg brukte før, nå ligger de bare nedpå som tomme teposer og det er myyye plass igjen i bhen. må gå ned til B cup snart, kanskje til og med A.

og etter jeg nå har begynt å trent og blitt noen kilo tynnere så hjalp ikke akkurat det på volumet. føler meg så sinnsykt usexy, min egen mamma, og bestemødre på 50+ har faktisk fastere pupper enn meg. de er virkelig ille altså. kan ikke gå i bikini heller det er ihvertfall stygt.

Jeg er forreten 24 år og har en datter på 10 mnd, og det var etter jeg sluttet å amme for 6 mnd siden at de ble forvandlet til flate skrukkete lefser.

jeg er så lei meg, vurderer operasjon ASAP!

Endret av Høne Pøne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan prøve å trene musklene rundt puppene. For eksempel å ta en vekt i hver hånd å la dem møte hverandre ved brystet. Opp og ned, gjentatte ganger.

Kan du ikke finne en knytebikini, så du får løftet og knytt der du vil ha dem?

Endret av Kathpus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høne Pøne

jeg trener en del, både styrke og kondisjon. og syns ikke de har blitt særlig bedre, bare blitt tynnere og enda mer slappe. håper det bedrer seg etterhvert! og knytebikini funker ikke, tro meg jeg har prøvd alle typer og fasonger :P

jeg planlegger ikke flere barn akkurat nå, men har jo lyst at hun skal få småsøsken en gang i fremtiden. jeg har hørt at det ikke er lurt å operere inn silikon før man er ferdig med barn, men hvordan er det da med brystløft tro....?

Endret av Høne Pøne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Å tro at trening hjelper på hengepupper er som å tro at spermier fungerer som preventiv mot graviditet...

Ett annet sprølsmål er hva din mann synes om dine bryst. Er han like oppmerksom på dem enda mens han tar seg til rett og krever sin ekteskapelige tilgang på din kropp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

jeg trener en del, både styrke og kondisjon. og syns ikke de har blitt særlig bedre, bare blitt tynnere og enda mer slappe. håper det bedrer seg etterhvert! og knytebikini funker ikke, tro meg jeg har prøvd alle typer og fasonger :P

jeg planlegger ikke flere barn akkurat nå, men har jo lyst at hun skal få småsøsken en gang i fremtiden. jeg har hørt at det ikke er lurt å operere inn silikon før man er ferdig med barn, men hvordan er det da med brystløft tro....?

Du må ha en del kjertelvev hvis et brystløft skal bli vellykket. Det foregår ikke slik at legen bare gjør et snitt og heiser opp brystet. Hun/han omformer kjertelvevet til en passende fasong. Dette diskuterer du med legen hva som er mulig å få til i tråd med dine egne ønsker og hva legen anbefaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linda Christin

Jeg hadde flate grusomme teposer. Jeg hadde 75 C/D i størrelse, men det var fordi det var mye hud og mye dødt vev inni der. Legen sa at dersom jeg ville ha løft uten innlegg ville jeg lett bli en A/B -cup. Det var jeg ikke interessert i. Jeg har derfor tatt en løfteoperasjon, og lagt inn 220 ml. Nå ett år etter operasjonen og alt har normalisert seg bruker jeg 75 D og alle mine gamle bh`er sitter som skudd. Jeg elsker mine pupper, de er grisefine og føles fullstendig naturlig. Jeg skulle bare ønske jeg hadde tatt operasjonen før, for det hadde spart meg for mange tårer.

Foresten vet jeg om mange som har lagt inn silikon mellom barnefødslene. Null problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine bryster fyller ikke kravet der ute, men de er gode å ta på og fungerer som de skal. Jeg er glad i mine hengepupper jeg.

Anonym Bruker som er fornøyd med den kroppen hun har.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høne Pøne

Ett annet sprølsmål er hva din mann synes om dine bryst. Er han like oppmerksom på dem enda mens han tar seg til rett og krever sin ekteskapelige tilgang på din kropp?

Han sier han liker de akkurat sånn som de er, men det hjelper meg faktisk ingenting når jeg ikke greier synet av dem. de er som natt og dag fra før fødselen og nå, trodde virkelig ikke det kom til å bli så ille etter å ha ammet....

Jeg hadde flate grusomme teposer. Jeg hadde 75 C/D i størrelse, men det var fordi det var mye hud og mye dødt vev inni der. Legen sa at dersom jeg ville ha løft uten innlegg ville jeg lett bli en A/B -cup. Det var jeg ikke interessert i. Jeg har derfor tatt en løfteoperasjon, og lagt inn 220 ml. Nå ett år etter operasjonen og alt har normalisert seg bruker jeg 75 D og alle mine gamle bh`er sitter som skudd. Jeg elsker mine pupper, de er grisefine og føles fullstendig naturlig. Jeg skulle bare ønske jeg hadde tatt operasjonen før, for det hadde spart meg for mange tårer.

Foresten vet jeg om mange som har lagt inn silikon mellom barnefødslene. Null problem.

så bra å høre gode historier og at det er flere enn bare meg med dette problemet..! jeg vurderer en konsultasjons time hos en lege bare for å høre hva han har å si og hva som er realistisk for meg å forvente. jeg vil ikke ha store harde silikonpupper, heller et løft hvis det er mulig for meg. for får jeg valget så vil jeg mye heller ha små faste bryster enn store slappe:)

Mine bryster fyller ikke kravet der ute, men de er gode å ta på og fungerer som de skal. Jeg er glad i mine hengepupper jeg.

Anonym Bruker som er fornøyd med den kroppen hun har.

skulle virkelig ønske jeg hadde like god selvtillit som deg, håper jeg en dag greier å godta dem slik som de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda Christin

syns så absolutt du skal ta deg en konsultasjonstime. og om du kan, ta med deg din aller nærmeste venninne, som vet hvordan du har det men som samtidig kan høre litt mer realistisk på hva legen sier. Ikke glem at de private klinikkene er ute etter å tjene penger. Hør litt rundt etter leger som folk du vet om har vært hos, det kan ofte lønne seg med referanser for din egen del.

og ikke forvent mirakler. men du kan lett oppnå det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høne Pøne

vet ikke om det er så veldig mange å velge imellom her i bergen , og kjenner egentlig ingen som har gjort noe sånt.....tror jeg.

gruer meg litt til å blotte geita for legen da, sikkert litt uvant. men jeg får prøve å trøste meg med at han mest sannsynlig har sett værre enn mine.... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

vet ikke om det er så veldig mange å velge imellom her i bergen , og kjenner egentlig ingen som har gjort noe sånt.....tror jeg.

gruer meg litt til å blotte geita for legen da, sikkert litt uvant. men jeg får prøve å trøste meg med at han mest sannsynlig har sett værre enn mine.... hehe

Jeg fant mange plastikkirurger i Bergen, på google.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Han sier han liker de akkurat sånn som de er, men det hjelper meg faktisk ingenting når jeg ikke greier synet av dem. de er som natt og dag fra før fødselen og nå, trodde virkelig ikke det kom til å bli så ille etter å ha ammet....

Med andre ord du søker å ordne opp i ett imaginært problem. Din mann liker ennå dine bryst. Mest sannsynlig enda bedre enn før, fordi han vet hvorfor de har endret seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MorAase

Nå vet jeg at jeg aldri skal amme.

Det du mener er at du aldri skal bli gravid. Er ikke ammingen som endrer brystet ser du.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du mener er at du aldri skal bli gravid. Er ikke ammingen som endrer brystet ser du.

Er synd graviditeten skal ødelegge såpass.. Vil jo gjerne ha barn, så da blir jeg med i klubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det som har skjedd med samfunnet og synet på naturen? :tristbla:

Til TS:

Slapp av!

Du har født et barn og ammet, og det er fantastisk, og selvsagt vil det synes på kroppen din. Det er noe du kan være stolt over!

Puppene dine vil forandre seg!

Ja, vær tålmodig og du vil se huden trekke seg sammen. Det at du er så ung er en kjempefordel med tanke på elastikken i huden din. Bare venn deg til at puppene dine bærer preg av at du er mor og du vil ettehvert se at de utvikler seg videre i livet ditt. Det er en fin ting!

Vær så snill å ikke hør på de overfladiske som anbefaler silikon.

Vær stolt av deg selv! Ikke gjør noe du kan angre senere!

:goodbye:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *smak*

Nå vet jeg at jeg aldri skal amme.

Vil du virkelig gå glipp av gledesstundene men babyen din, bare pga. puppene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høne Pøne

Nå vet jeg at jeg aldri skal amme.

det er langt ifra alle som får slike lefser som meg. jeg kjenner flere 2- og 3-barnsmødre som har fantastisk fine og faste pupper selv om de har ammet. tror det har litt med hvilket utgangspunkt man har, jeg hadde litt heng fra før så jeg var forberedt på at dette ville skje.

Hva er det som har skjedd med samfunnet og synet på naturen? :tristbla:

Til TS:

Slapp av!

Du har født et barn og ammet, og det er fantastisk, og selvsagt vil det synes på kroppen din. Det er noe du kan være stolt over!

Puppene dine vil forandre seg!

Ja, vær tålmodig og du vil se huden trekke seg sammen. Det at du er så ung er en kjempefordel med tanke på elastikken i huden din. Bare venn deg til at puppene dine bærer preg av at du er mor og du vil ettehvert se at de utvikler seg videre i livet ditt. Det er en fin ting!

Vær så snill å ikke hør på de overfladiske som anbefaler silikon.

Vær stolt av deg selv! Ikke gjør noe du kan angre senere!

:goodbye:

jeg vet jeg burde godta de slik som de er og at de forandrer seg. men jeg har kun fått et barn, jeg tør ikke tenke på hvordan de ser ut etter 2 eller 3 barn!

jeg vil ikke ha store harde silikonpupper men ønsker at de skal se normale ut. litt heng det skal jeg godta men nå er de blitt utrolig slappe og ekle og minner meg om ballonger som luften har gått ut av. sier ikke dette for å være morsom, men det er faktisk sant. sånn føles de.

jeg syns det er kjempe ekkelt når mannen tar på dem, vrir meg unna hver gang han nærmer seg området. og selv om han sier han syns de er fine, så syns jeg ikke det selv. jeg vil ikke operere fordi jeg skal se fin ut for han. men eg vil se fin ut for meg selv og føle at jeg kan gå i bikini uten å må gjemme meg bort bak en sports-bh. skal som sagt godta litt heng ja, jeg er jo tross alt mor, men dette haar virkelig gått for langt.

Endret av Høne Pøne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet jeg burde godta de slik som de er og at de forandrer seg. men jeg har kun fått et barn, jeg tør ikke tenke på hvordan de ser ut etter 2 eller 3 barn!

Hvorfor uroer du deg for noe som ikke har skjedd ennå :kjefte:

Det er bare negativ tenking som ikke fører til noe bra!

Problemer som du har inne i hodet blir ikke bra av å forandre noe overfladisk. Ikke gjør det til verre en det som er nødvendig!

Tomme ballonger? Joda, etter å ha hatt silikon i 22 år og i en alder av snart 45, kan jeg godt si det om mine pupper, men det gjør jeg ikke. Jeg passer på å omtale meg selv med i mye mer flatterende ordelag. Mine henger ja, men er myke små og varme. Noe mine falske silikonpupper IKKE var.

Ta deg sammen og begynn å tenke på VIRKELIGE viktige ting i livet ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...