AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #1 Del Skrevet 18. juli 2011 Når jeg er på ferie i varmere strøk drikker jeg vin hver dag Er dette for mye for kroppen? Jeg skal snart på tre uker til Karibien, og da koser mannen min og jeg oss med vin hver dag:) (vi har ikke barn) Jeg kan gjøre dette med god samvittighet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Golde Skrevet 18. juli 2011 #2 Del Skrevet 18. juli 2011 Som alt annet, kommer det an på mengdene! Tar du ett glass vin hver dag i ferien, gjør det vel ikke særlig skade, er det derimot snakk om en flaske om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #3 Del Skrevet 18. juli 2011 Som alt annet, kommer det an på mengdene! Tar du ett glass vin hver dag i ferien, gjør det vel ikke særlig skade, er det derimot snakk om en flaske om dagen... Hmm, det kan fort bli en flask.. 1-2 glass til lunsj og 2-3 til middag og kvelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Audiot Skrevet 18. juli 2011 #4 Del Skrevet 18. juli 2011 Ikkeno å tenke på. Når jeg er på ferie går det med nesten ei flaske brennvin om dagen, gjort det i mange år og jeg lever da fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 18. juli 2011 #5 Del Skrevet 18. juli 2011 Det vil uansett være individuelle vurderinger i dette, men det høres ikke farlig ut, så lenge du ikke har problemer med å komme tilbake til hverdagen igjen. Selv drikker jeg gjerne litt nesten hver dag, men det må ikke overdrives. Post #4 høres derimot ut som risikodrikking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 18. juli 2011 #6 Del Skrevet 18. juli 2011 Ikkeno å tenke på. Når jeg er på ferie går det med nesten ei flaske brennvin om dagen, gjort det i mange år og jeg lever da fortsatt. En flaske brennvin om dagen? At du orker! Det er hvert fall ikke sunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå