AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #1 Del Skrevet 18. juli 2011 Dere som har fått dekket operasjon med tunge øyelokk, hvor stort var problemet deres?, gikk det på syn psykisk eller? og gikk operasjonen bra? Hvor gamle var dere da dere fikk det dekket? Tusen takk på forhånd, lurer på om jeg skal bestille time hos fastlegen og se om jeg har "stor" nok grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 18. juli 2011 #2 Del Skrevet 18. juli 2011 Mamma fikk det dekket. Hennes øyelokk var ekstremt tunge, og på slutten måtte hun bruke masse muskler i ansiktet for "å holde øyelokkene oppe" som gjorde at hun ble ekstremt sliten og fikk hodepine utover dagen.. Operasjonen gikk veldig bra! Hun ser fantastisk ut:) Hun var vel et sted mellom 50 og 55.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #3 Del Skrevet 17. oktober 2011 dytter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #4 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg gjorde dette i 2006 og hadde tilsvarende problemer som beskrevet over. Føler meg litt forædersk når jeg skriver dette, men det ble meg fortalt av en av kirurgene der så da kunne ikke være veldig hemmelig. Men noen privatklinikker har avtale med, i dette tilfelle helse sør, om utførelse og dekning for enkelte kirugiske inngrep. Når det dreier seg om inngrep under et visst beløp (fjerning av overskuddshud på øyelokk), fikk de altså refundert dette fra folketrygden. Uansett. Og usett tydeligvis, fordi jeg ble innkalt til operasjon uten å ha vært konsultert først. Inngrepet tok 20 minutter, og jeg var lokalbedøvd. Ganskje ekkelt ja, men likevel til å leve med med en valium. Var heldig og fikk minimalt med blodutredelser. Snittet var tapet og ble helt usynlig. Ble veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #5 Del Skrevet 22. oktober 2011 hvor gammel var du da du fikk dette? og fikk du hendvisning av legen din? hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 22. oktober 2011 #6 Del Skrevet 22. oktober 2011 Det her lurer jeg på og, og spesielt hvor stort problemet må være. For er heng på mine nå, men ikke så ille ennå. Men det vil jo bare bli verre med årene. Og siden jeg bare er 33 år så er det ikke så gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå