Gå til innhold

emm... Jau e tror at trenger noen tips her...


Gjest frk kvalm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei jeg bare synes at du virka veldig ung. Men du skjønner vel at neste gang du tror du er gravid så må du dempe bruken av koffein og andre ting som ikke er bra for barnet.

Mest sannsynlig er du ikke gravid. Men det er jo ikke verre enn å ta en tur til legen for å bekrefte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man anbefales å holde seg under en liter cola om dagen (vet ikke hva mengden er med kaffe osv) fordi det kan fremprovosere en SA. Men jeg har også lest at det er ganske sjeldent at det faktisk skjer, så hvis dette var en sa skal du ikke bebreide deg selv for noe. Mest sannsynlig er det bare for sen mens som andre også nevner her. Hvis det viser seg at du er/var gravid, kan du jo be om en ny hcg prøve eller evt ta en ultralyd :)

Endret av Miss moneypenny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest frk kvalm

nå er det noe rart igjen.... skulle ha mensen nå, men det er mere som en liten blødning emm vanlig mens... og det er omternt bare gamelt blod som kommer... det er 3 dagen nå og det kommer nesten ikke noen ting i bindet :O hgc prøven som e tok for en liten stund siden var normal...

men i forje uke så fikk e plutselig en skarp vond smerte i magen rett over navelen og etter så en stund etterpå når e hadde tatt to paracetter så var det rett på bade og kaste opp... så var det å ta to til å legge seg å sløve litt på sofean før e la meg igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du burde be om en henvisning til en gynekolog? Så får du sjekket livmor og eggstokker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...