AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #1 Del Skrevet 17. juli 2011 Hei, har et litt pinlig spm..For noen uker siden merket jeg at jeg hadde en kvise/byll lingnende sak i rumpesprekken, ble veldig stor så bestemte meg for å klemme på den, for ble ganske vondt å sitte på Så kom det mye verk..og de siste dagene har det kommet blod og verk derifra..og det ligner nå et åpent "kjøttsår". Spm mitt er: Er det noen salve jeg kan kjøpe på apoteket eller noe som jeg kan smøre på så såret forsvinner?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #2 Del Skrevet 17. juli 2011 Kan dette være en tvilling? Da må du gå til legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #3 Del Skrevet 18. juli 2011 Det er nok en tvilling/byll. Jeg ble kvitt dette med å klemme ut innholdet hver dag i en periode, for så å smøre på kongesalve (men dette får man vel ikke tak i lengre?). Ville nok gått til legen for å være på den trygge siden, slik at den ikke blir kronisk (da må en operasjon til). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #4 Del Skrevet 18. juli 2011 jeg har disse til stadighet, de fleste kvinnene i slekten min har fått det etter ungdomstiden. jeg klemmer ut de jeg klarer, hvis ikke drar jeg til legen hvor de kutter den helt åpen og tømmer den. det er veldig mye verre når jeg barberer rumpa, så det har jeg slutta helt med selv om jeg har PCOS(?) og altfor hårete rumpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2011 #5 Del Skrevet 18. juli 2011 Er det hemorroider du tenker på egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2011 #6 Del Skrevet 18. juli 2011 Er nok ikke tvilling/byll, men blir jo selfølgelig sår når jg klemmer ut, alt verket har allerede kommet ut, så trenger ikke klemme mer. Tenkte kanskje på sink salve eller lignende!? det er ikke hemoroider.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 18. juli 2011 #7 Del Skrevet 18. juli 2011 Siden du barberer rompa ofte, kan det rett og slett være inngrodd hår. Jeg visste virkelig ikke hvor mye verk det kunne dukke opp i en inngrodd og etterhvert betent hårsekk før jeg fikk det i bikinilinja. ÆSJ!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2011 #8 Del Skrevet 19. juli 2011 jeg barberer ikke rumpa.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 19. juli 2011 #9 Del Skrevet 19. juli 2011 jeg barberer ikke rumpa.. Beklager, det var AB i innlegg nr 4 som gjorde det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå