ArielSofie Skrevet 17. juli 2011 #1 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg liker en mann veldig godt, har gjort det lenge. Foreløpig er det for det meste et seksuelt forhold, med lite annen kontakt. Men ut i fra det jeg vet om han, så drømmer jeg om ring, hus, barn, ja hele pakken.. Nå har han nettop fortalt meg en del kiny fantasier han ønsker å prøve ut, partnerbytte, kveling etc. Det jeg lurer på er om jeg ødelegger for meg selv om jeg blir med på å teste ut noe av dette, at han vil se på meg som skitten eller billig, og ikke som en mulig potensiell kjæreste en gang i fremtiden. Det er vel de færreste som vil gå inn i et forhold med en de har byttet bort og latt ha sex med en annen? Hva tenker dere menn; er det slik at dere ønsker to damer, en til å teste ut diverse ting med, for å så senere finne en "uskyldig" jente som blir kjæresten? Eller kan man være både "hore og Madonna" ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bazibaz Skrevet 17. juli 2011 #2 Del Skrevet 17. juli 2011 Det logiske vil vel være å velge en partner man "vet" man kan ha god sex med om tredve år òg. Ikke en uskyldig jente som ikke vil ha sex med lyset på. For å sette det veldig på spissen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 17. juli 2011 #3 Del Skrevet 17. juli 2011 We want a lady in the streets, but a freak in the bed. Så lenge du er kjæresteemne utenfor senga, men en skitten liten pike i sengen - så er det god skuring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå