Gå til innhold

Menn: en dame til sexfantasier og en annen til kone?

ArielSofie

Anbefalte innlegg

Jeg liker en mann veldig godt, har gjort det lenge. Foreløpig er det for det meste et seksuelt forhold, med lite annen kontakt. Men ut i fra det jeg vet om han, så drømmer jeg om ring, hus, barn, ja hele pakken..

Nå har han nettop fortalt meg en del kiny fantasier han ønsker å prøve ut, partnerbytte, kveling etc. Det jeg lurer på er om jeg ødelegger for meg selv om jeg blir med på å teste ut noe av dette, at han vil se på meg som skitten eller billig, og ikke som en mulig potensiell kjæreste en gang i fremtiden.

Det er vel de færreste som vil gå inn i et forhold med en de har byttet bort og latt ha sex med en annen?

Hva tenker dere menn; er det slik at dere ønsker to damer, en til å teste ut diverse ting med, for å så senere finne en "uskyldig" jente som blir kjæresten? Eller kan man være både "hore og Madonna" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bazibaz

Det logiske vil vel være å velge en partner man "vet" man kan ha god sex med om tredve år òg. Ikke en uskyldig jente som ikke vil ha sex med lyset på. For å sette det veldig på spissen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

We want a lady in the streets, but a freak in the bed.

Så lenge du er kjæresteemne utenfor senga, men en skitten liten pike i sengen - så er det god skuring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...