Gå til innhold

Opp for å tisse på natta


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nesten hver natt må jeg opp minst en gang fordi jeg må tisse. Og så våkner jeg i tillegg tidlig fordi jeg må tisse, igjen. Sånn har jeg hatt det lenge, sikkert over et år, men det går i perioder. Er det vanlig å ha det sånn??? Jeg drikker da ikke SÅ mye...Tips til hva jeg kan gjøre for å slippe det? Har hvertfall innsett at jeg ikke må drikke te før jeg legger meg, da må jeg opp å tisse 3 ganger, minst! :P

- jente 21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud det der er som om jeg skulle skrevet innlegget selv! Jeg holder meg unna drikke på kvelden i håp om at det skal hjelpe, men jeg våkner og må tisse på natta rett som det er!

Det kan også gå i perioder for meg, og det er deeeilig med de periodene jeg sover hele natten gjennom, men det er ikke ofte jeg får den gleden.

Tar imot tips her også (evt. forklaring) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må opp ca hver 2-3 time for å tisse, har vært sånn så lenge jeg husker. husker jeg måtte opp på natta før jeg flyttet inn på "stor-jente" rommet, flyttet in der når jeg var 4,5. nå er jeg 33. men så tisser jeg minimum en gang i timen på dagtid også da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har bare en aktiv natteblære og må tisse om natta uansett hvor lite de drikker. Det har også noe med vaner å gjøre. Dersom man er vant med å tisse om natta, vil kroppen kreve at man må opp å tisse.

Jeg ble plutselig mer tissetrengt både om natta/tidlig morgen og på dagtid for et års tid siden, og det viste seg å være en muskelknute i livmor som presser mot urinblæra og gjør at jeg må tømme blæra oftere. Det finnes mange både normale og sykelige grunner til å tisse om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...