Gå til innhold

Kan man få kjøpt gavekort på leketøysbutikker?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvis ja, kan man bruke de i butikker i samme kjede andre steder i landet? Har så mange jeg er tante til, men siden de bor langt unna blir det alltid så dyrt med porto. Så derfor tenkte jeg at kanskje dette kunne vær en løsning.

Kan noen svare meg på dette?

Har platekompantiet eller en annen kjede en lignede løsning? Ville hjulpet stort om det fantes slike ordninger.

Blir veldig glad for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan bare svare på platekompaniet, har fått gavekort derfra flere ganger, og de kunne jeg bruke i den butikken som passet meg best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de fleste butikkjeder kan man bruke gavekort i hvilken butikk man vil.

En mulighet er også å kjøpe Universal presentkort. de finnes i alle valører og kan brukes stort sett overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de fleste butikkjeder kan man bruke gavekort i hvilken butikk man vil.

En mulighet er også å kjøpe Universal presentkort. de finnes i alle valører og kan brukes stort sett overalt.

Vet at det er færre og færre som tar i mot disse. Vil også be alle som kjøper slike gavekort om å dele opp store beløp i mindre. Vi får ikke lov i vår butikk å gi penger til kunder som kommer med gavekort. Det betyr at hvis de vil handle for 200 kroner hos oss kan de ikke bruke gavekortet hvis ikke de vil ha tilgodelapp i vår butikk på det resterende beløpet. (litt rotete forklart :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen gavekort er som et slags minibank kort. Oslo City har fex et kort man bare "drar" så blir nøyaktig beløp trukket. Kan brukes på hele senteret.

Du kan jo sende søsteren din penger, så kan hun kjøpe et gavekort i den butikken det er enklest for dem å handle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...