AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #1 Del Skrevet 17. juli 2011 Er det noen som vet om det finnes en nettside som en kan finne den berømte evt. kjærligheten på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #2 Del Skrevet 17. juli 2011 Glemte å si at det må være gratis .-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 18. juli 2011 #3 Del Skrevet 18. juli 2011 Sukker.no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsQuims Skrevet 18. juli 2011 #4 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg tror Firstdate.com er gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gummiloppa Skrevet 18. juli 2011 #5 Del Skrevet 18. juli 2011 Sukker.no anbefales! Trenger ikke betale for å snakke med andre, men man kan bare sende brev til folk som er superbrukere. Jeg var gratisbruker, men kjærligheten fant meg der likevel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #6 Del Skrevet 23. juli 2011 Utvalget er i grunn helt sinnsykt dårlig, sukker er eneste reelle alternativ og langt i fra gratis hvis du er mann. Værste er vel det at "pene jenter betaler ikke" "gutta må betale for å kunne snakke med de jentene som ikke trenger å betale for å bli kontaktet". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #7 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg fant min kjære mann på facebook - kjæreste søkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #8 Del Skrevet 23. juli 2011 Her var det mange som tror. Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #9 Del Skrevet 23. juli 2011 Sukker er eneste reelle alternativ fordi nettdating er uhyre enkelt. Du vil være der andre er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå