Gjest May Skrevet 17. juli 2011 #1 Del Skrevet 17. juli 2011 Har hørt og sett så mye fælt med p-piller og diverse prevensjonsmidler. Har rett og slett utsatt å bruke det lenge, og har fått en slags angst for å ta det. Redd for å legge på meg, få masse hår, bli sur og gretten, - og ALLE DE BIVIRKNINGENE. Det er skummelt. Noen som har hatt det som meg, men blitt positiv? Jeg må begynne på det en eller annen dag - vil gjerne ikke ha dette inntrykket ;( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #2 Del Skrevet 17. juli 2011 Du kan jo bruke sånn pessar kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #3 Del Skrevet 17. juli 2011 Min lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fable Skrevet 17. juli 2011 #4 Del Skrevet 17. juli 2011 Du MÅ ikke bruke hormonprevansjon. Finnes jo kondomer =) Og som nevnt er det også pessar..om folk faktisk fortsatt bruker det er jeg usikker på? Også finnes det spiral. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 17. juli 2011 #5 Del Skrevet 17. juli 2011 Du MÅ ikke bruke hormonprevansjon. Finnes jo kondomer =) Og som nevnt er det også pessar..om folk faktisk fortsatt bruker det er jeg usikker på? Også finnes det spiral. Enig med denne, det finnes andre alternativer! Av hormonelle er det vel p-ringen som har minst bieffekter, da den fungerer lokalt og da slipper å gi så stor dose - Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå