Pimp Skrevet 17. juli 2011 #1 Del Skrevet 17. juli 2011 Et vennepar som bor i et annet land, har tre barn og et perfekt liv, og som jeg har hatt kontakt bare via facebook, har nettopp annonsert at de går fra hverandre. I de siste 2 år har de postet utallelige bilder av sitt perfekte liv, perfekte hus og perfekte barn. Så dette kom som et sjokk for meg. Sitter bare og måper. Vet ikke hva jeg skal si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 17. juli 2011 #2 Del Skrevet 17. juli 2011 Lettere å skjule hvordan det egentlig er via nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. juli 2011 #3 Del Skrevet 17. juli 2011 Konklusjonen er: ikke stol på alle de fantastiske oppdateringene. De fleste overkompenserer for ting som ikke er så perfekt likevel Det samme gjelder blogger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. juli 2011 #4 Del Skrevet 17. juli 2011 Hvordan har de annonsert at de har gått fra hverandre forresten?? med en statusoppdatering ala "Jeg og Jens har bestemt at det beste for alle er at vi går fra hverandre" eller bare endra relationship-statusen sin?? Ble bare nysgjerrig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia. Skrevet 17. juli 2011 #5 Del Skrevet 17. juli 2011 Alt er mye mer perfekt på facebook og på internett generelt enn det egentlig er. Tar alltid oppdateringer om hvor perfekt alt er med en klype salt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #6 Del Skrevet 17. juli 2011 Nå er vel mange flinke å dekke over sprekker i fasaden ellers også da, og ikke bare på facebook. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimp Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 17. juli 2011 Hvordan har de annonsert at de har gått fra hverandre forresten?? med en statusoppdatering ala "Jeg og Jens har bestemt at det beste for alle er at vi går fra hverandre" eller bare endra relationship-statusen sin?? Ble bare nysgjerrig... Hun har skrevet at hun flytter til California med barna, fordi hun og mannen er separert. Han blir igjen i Europa. Så statusen var at hun kommer til å ta seg en siste tur i gatene til den byen mannen blir igjen. btw, hun kan ikke norsk, så det er 0 chance hun kommer til å lese dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 17. juli 2011 #8 Del Skrevet 17. juli 2011 Ikke alle som kun skriver positive statusoppdateringer osv. mener å skryte. Noen synes bare ikke noe om å syte "offentlig". Da kan man jo få et feilaktig bilde av livet deres, om man er så dum at man tror at Facebook gjenspeiler hele livet deres. Mener ikke at du er dum som ble sjokkert TS, var bare en generell kommentar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. juli 2011 #9 Del Skrevet 17. juli 2011 Spesielt... hvertfall siden jeg tolker det dithen at dere ikke er så close, og at hun da i tillegg sikkert har mange andre venner på face som hun heller ikke er så close med som får med seg dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimp Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #10 Del Skrevet 17. juli 2011 Spesielt... hvertfall siden jeg tolker det dithen at dere ikke er så close, og at hun da i tillegg sikkert har mange andre venner på face som hun heller ikke er så close med som får med seg dette... aldri vært close. Hun sendte meg friend request for 2 år siden, fordi vi hadde over 20 fellesvenner (studerte på samme skole) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fable Skrevet 17. juli 2011 #11 Del Skrevet 17. juli 2011 Tenker også at der slik at ikke alle legger ut negative statuser om sitt liv, men bare de positive. Det betyr ikke at de positive statusene var falske, kanskje de faktisk hadde det fint de stundene de la de ut. =) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 17. juli 2011 #12 Del Skrevet 17. juli 2011 Folk er gjerne mer perfekt på facebook enn IRL. Jeg slenger gjerne også på noen <3 ekstra bare for å understreke hvor fint jeg har det lizzom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå