AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #1 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg er sammen med en person jeg elsker. Vi har vært sammen i snart 3 år og har det veldig fint sammen. Det vi har sammen er så godt, stabilt og trygt, og jeg ville aldri vært foruten. Det jeg lurer på..hvor vanlig er det å tenne mer på andre, enn sin egen partner? Hvor vanlig er det å dra på byen med jentene og kjenne at det kribler i magen hvis man møter blikket til en gutt man synes er kjekk? eller på butikken for den slags skyld? Hvor vanlig er det å style seg opp når man skal ut, ikke BARE for at kjæresten skal synes jeg er pen, men at andre skal synes det også..? Jeg har aldri vært utro, og det kunne heller aldri falle meg inn og vært. Men jeg begynner å føle at disse tankene og følelsene mine er feil når man er i et forhold. Men det føles så rart også for jeg synes jo kjæresten min er kjekk, og det er han jeg vil være sammen med. Hvordan er det med dere? Hva tenkere dere om dette? Det er vel ikke så vesentlig, men jeg er i hvert fall jente på 22 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2011 #2 Del Skrevet 17. juli 2011 Du er rimelig ung til å ha slike tanker. Det er nok mer normalt når du er over 30. Jeg anbefaler deg å se på forholdet ditt og vurder om du vil satse på det. Som sagt, det er tidlig å få slike følelser. Slike følelser oppstår over når man har bikket 35, når de fleste menn begynner å forfalle drastisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #3 Del Skrevet 17. juli 2011 Er det ingen som har noe å si til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #4 Del Skrevet 17. juli 2011 Du er helt normal TS. Du vet hva du har, og setter pris på det, men synes det er kjekt å pynte deg, synes det er kjekt å se litt på gutta. Helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty2 Skrevet 17. juli 2011 #5 Del Skrevet 17. juli 2011 det å pynte seg opp ikke bare for kjæresten men for alle andre også, er en ganske naturlig sak synes jeg. like å se bra ut når man skal gå ut døren og være sosial med folk. det at det kribler i magen når du møter andre kjekke gutter trenger ikke å være en dum ting. så lenge du er trofast mot kjæresten din, og fremdeles vet det er han du vil være med. det å ha litt kribling innimellom er nok ikke unormalt, etter et langtid i forhold, lov å se men ikke røre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #6 Del Skrevet 17. juli 2011 TS her. Åh, det var godt å høre at det ikke er helt feil å ha slike tanker.. Jeg har på en måte følt at jeg gjerne har hatt en liten trang innerst inne til å være singel pga disse tankene. Men jeg vil jo ikke være uten min kjære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå