AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #1 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg er sykemeldt til ferien min begynner, bør jeg da forlenge sykemeldingen før ferien eller kan jeg gjøre det etter ferien? Skal ikke til utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #2 Del Skrevet 17. juli 2011 Før ferien vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #3 Del Skrevet 17. juli 2011 Hvis du er sykmeldt i en lengre periode av ferien din kan du vel få ferien utsatt. Så da bør du absolutt få sykmelding hvis du er syk i ferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PepsiMax Skrevet 18. juli 2011 #4 Del Skrevet 18. juli 2011 Det er som Ab over meg her skriver. Hvis du får sykemelding som varer i 6 eller 7 dager, eller mer, vil du får utsatt ferien din så du kan ta den igjen da du er frisk Så vil anbefale deg å ta ut sykemelding så fort som mulig da det virker som du tror dette kan bli langvarig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #5 Del Skrevet 18. juli 2011 tusen takk for svar:) Jeg er sykemeldt pga psykiske årsaker, så spiller egentlig ingen rolle for meg om jeg kan få ferien flyttet, (jobber deltid så får ikke betalt ferie) Tenkte mer på om det ser rart ut for sjefen min om jeg har en "pause" fra sykemeldingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå