Gå til innhold

Sambo vil at jeg skal kalle han for "sexy"

Gjest ts

Anbefalte innlegg

Gjest Ms. Raggsokk

Jeg synes det er teit å finne opp egne kallenavn til seg selv. Men det er meg, funker det for dere, så kjør på ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kaller samboeren min for sexy og kjekken, han har vel brukt sexy også på meg i tillegg til du deilige og søta. Men å velge sine egne kallenavn synes jeg er sært...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leste beskrivelsen så jeg av en eller annen grunn for meg en fyr som flekser musklene og smiler bredt til seg selv i speilet mens han har sex. :fnise:

Jeg sier ofte til kjæresten at han er sexy, men syns også det blir merkelig å bestemme sitt eget kallenavn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hang meg litt opp i påstanden om at klær fra J&J gjør en mann dvask og usexy jeg da :sjenert:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hang meg litt opp i påstanden om at klær fra J&J gjør en mann dvask og usexy jeg da :sjenert:

Klær fra J&J ser helt grusomme ut. Posete fasong, og grelle trykk på t-skjorter. Kvaliteten er forferdelig. På det punktet har Flanør rett. Hvis en mann har J%J-stilen holder jeg meg langt unna, med mindre personligheten er bra. Da kan jeg bare kjøpe klærne hans i tilfelle vi blir sammen, da er det problemet løst. :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes J&J har fine klær jeg da. Er ikke alle som har råd til å kjøpe bukse for flere tusen kroner.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes J&J har fine klær jeg da. Er ikke alle som har råd til å kjøpe bukse for flere tusen kroner.

Forteller meg ikke noe annet enn at du har dårlig smak? For øvrig det er bra at du finnes, hadde vært kjedelig om alle gikk rundt i de samme stilige klærne. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engelsk tastatur

Du fär vente til dere er sammen med foreldrene hans, vennen hans eller besöker ham pä jobb eller noe -og bruk ordet "sexy" hver gang du snakker til ham eller om ham (mens han hörer det), mens du samtidig humrer litt for hver gang du sier "sexy". :romeo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klær fra J&J ser helt grusomme ut. Posete fasong, og grelle trykk på t-skjorter. Kvaliteten er forferdelig. På det punktet har Flanør rett. Hvis en mann har J%J-stilen holder jeg meg langt unna, med mindre personligheten er bra. Da kan jeg bare kjøpe klærne hans i tilfelle vi blir sammen, da er det problemet løst. :jepp:

http://www.jackjones.com/category_img/V/9_small.jpg

http://www.jackjones.com/category_img/V/6_small.jpg

http://www.jackjones.com/category_img/PT/7_small.jpg

for meg ser det ut som hvemsomhelst...

Når det gjelder stilen og kvaliteten - dersom en mann skjønner at han skal shoppe etter det som kler hans kropp på samme måte som kvinner er kvaliteten på klærne (altså hvor lenge de holder seg like fine) i allefall er dårlig argument da det handler like mye om hvordan man behandler plagget som noe annet...

Endret av Kråkesaks
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der har vi uniformen til de fleste norske menn, ikke at kvinner er så mye bedre. :gjeiper: Damene slike menn drar på har tilsvarende harry stil. Jeg er nok ikke alene om å synes at den er smakløs. Satt senest i dag på kafe og akket meg over den stilen. Type fotballsupporter-stil. :trist: Tror jeg så to stk velkledde menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du menn som dasser rundt i dølle Jack and Jones-klær, ser ut som et kråkereir på hodet, har sørgerander under neglene, er ubarberte, har "suketter" i øyekroken, har lange nese- og ørehår stikkende ut overalt, lukter som en hannkatt og klør seg på pungen til enhver tid er bedre enn helstrigla menn? Foretrekker du neandertalere fremfor velstelte gentlemen? Hva er greia med det?

Jeg synes det er merkelig at såpass mange kvinner foretrekker menn som ser ut som orangutanger.

uthevede ord - ikke videre koselig nei

resten er mye bedre enn helstrigla menn!!!

litt disel eller motorolje-lukt er også velkommen i mitt hjem. :rodmer:

men jeg kan heller ikke fordra helstrila kvinner heller. så lenge de har vært innom dusjen et par ganger i uka er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uthevede ord - ikke videre koselig nei

resten er mye bedre enn helstrigla menn!!!

litt disel eller motorolje-lukt er også velkommen i mitt hjem. :rodmer:

men jeg kan heller ikke fordra helstrila kvinner heller. så lenge de har vært innom dusjen et par ganger i uka er jeg fornøyd.

What the hell? Du ser ingen problemer med at menn klør seg på pungen offentlig og ser ut som en dass med dårlig klesstil i tillegg? Og hva i huleste har diesellukt i hjemmet ditt å gjøre, bor du i en garasje eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leste beskrivelsen så jeg av en eller annen grunn for meg en fyr som flekser musklene og smiler bredt til seg selv i speilet mens han har sex. :fnise:

Jeg sier ofte til kjæresten at han er sexy, men syns også det blir merkelig å bestemme sitt eget kallenavn.

Akkurat en slik så jeg og for meg og må si at et stort ego er noe av det minst sexy jeg kan tenke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.jackjones.com/category_img/V/9_small.jpg

http://www.jackjones.com/category_img/V/6_small.jpg

http://www.jackjones.com/category_img/PT/7_small.jpg

for meg ser det ut som hvemsomhelst...

Når det gjelder stilen og kvaliteten - dersom en mann skjønner at han skal shoppe etter det som kler hans kropp på samme måte som kvinner er kvaliteten på klærne (altså hvor lenge de holder seg like fine) i allefall er dårlig argument da det handler like mye om hvordan man behandler plagget som noe annet...

Her har dere antidoten til dassestilen over: http://2.bp.blogspot.com/_5voJVXWU7kk/TPSuu8QuP9I/AAAAAAAAAZA/r-Zh7TBxpq0/s1600/drapersterlinglightgreysuits.jpg

Menn med klasse kjører denne stilen.

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What the hell? Du ser ingen problemer med at menn klør seg på pungen offentlig og ser ut som en dass med dårlig klesstil i tillegg? Og hva i huleste har diesellukt i hjemmet ditt å gjøre, bor du i en garasje eller noe?

ikke no problem i det hele tatt. tror vi har litt forskjellig smak når det kommer til klær, liker alt fra hippie-metal og til mannen-i-gata-stil, men ikke striglet eller i nærheten av sossete(moods of norway er alt fra greit til fantastisk da). bor i leilighet i byen, men skal indrømme jeg har lyst å flytte på landet :gjeiper:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke no problem i det hele tatt. tror vi har litt forskjellig smak når det kommer til klær, liker alt fra hippie-metal og til mannen-i-gata-stil, men ikke striglet eller i nærheten av sossete(moods of norway er alt fra greit til fantastisk da). bor i leilighet i byen, men skal indrømme jeg har lyst å flytte på landet :gjeiper:

Hehe, det tror jeg også. Men ikke så dumt å flytte ut på landet, pungkrafserne er nok i flertall ute i provinsen. :gjeiper:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, det tror jeg også. Men ikke så dumt å flytte ut på landet, pungkrafserne er nok i flertall ute i provinsen. :gjeiper:

hehe :fnise: det er nok litt høyere andel av der ja :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn i dress KAN være sexy på samme måte som menn i jeans KAN være sexy, det har overhode IKKE noe med merket på klærne å gjøre men på hvordan de BÆRER dem - de som tror at det å dra på seg et dyrt merke ala Tiger gjør susen har misforstått fullstendig - det samme har vel denne fyren til TS egentlig siden han faktisk BER om å bli tiltalt sexy tyder det i min verden på at han nok overhode IKKE passer tittelen for mer usexy enn det finner man neppe..

Tror faktisk jeg ville forklart dette for samboeren jeg TS :) av ren medlidenhet..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...