AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #1 Del Skrevet 17. juli 2011 Byttet fra p-piller til p-stav i begynnelsen av juli, og idag våknet jeg med brunt utflod Er dette blod, evt mensen? I teorien skal jeg ha mensen iløpet av de to neste ukene, men det var visstnok så tvilsomt at jeg får det fordi jeg hadde så kort og lite kraftig mens på p-piller. Forresten, dere som har brukt/bruker p-stav, hva slags negative og positive erfaringer fikk dere med dem? Forminsket den blødningene deres, eller fjernet mensen helt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kathpus Skrevet 17. juli 2011 #2 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg har ikke brukt det før, men brunt utflod dukker som oftest opp hos meg noen dager før mensen. En bekjent fikk mange, store kviser etter bruk av p-stav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #3 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg har ikke brukt det før, men brunt utflod dukker som oftest opp hos meg noen dager før mensen. En bekjent fikk mange, store kviser etter bruk av p-stav. Prøvde en menskalender på nett, og ifølge den så skal jeg få mensen idag, så da er det kanskje det:-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå