AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #1 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg har hatt skikkelig såre brystvorter i ca to uker nå, hva kan grunnen til dette være? Sluttet med p-piller for ca en mnd siden-kan det ha noe med saken å gjøre? (hormonforandringer tenker jeg på da) Takk for seriøste svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 17. juli 2011 #2 Del Skrevet 17. juli 2011 Sist jeg hadde det hadde jeg det også i 2 ukers tid. Var kjempeengestelig for at jeg skulle være gravid, men det var rett og slett bare litt annerledes (for meg) premenstruelle reaksjoner! Kan godt hende det er pga. p-pillestopp også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliine Skrevet 17. juli 2011 #3 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg har opplevd dette i forbindelse med p-pilleslutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 17. juli 2011 #4 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Ettersom du har sluttet på p-piller så kan du faktisk være gravid. På tide med en test, kanskje? Endret 17. juli 2011 av SmallTalk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxi Skrevet 17. juli 2011 #5 Del Skrevet 17. juli 2011 Opplevde nylig det samme og da var det pga p pilleslutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 17. juli 2011 #6 Del Skrevet 17. juli 2011 Opplevde det samme ved p-pille slutt for noen år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå