Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

- det var mer ett innspill på den delen hvor du skriver at man reagerer ulikt :) siden jeg reagerer ulikt fra deg

Videoannonse
Annonse
Gjest Rosemor
Skrevet

- det var mer ett innspill på den delen hvor du skriver at man reagerer ulikt :) siden jeg reagerer ulikt fra deg

Da skjønner jeg innspillet ditt. :)

Men nå har vel ikke jeg sagt noe om hvordan jeg reagerer på kjefting, annet enn at jeg selv tok et valg om at mine barn ikke skulle vokse opp med kjefting i sin hverdag, så hvordan du kan si at du reagerer ulikt fra meg, skjønner jeg ikke.

Men jeg kan jo fortelle at jeg ikke tåler kjefting.

Jeg blir usikker, redd, får vondt i magen, og klump i halsen osv, og det er også derfor jeg har vært veldig bevisst på at mine barn (og andre i min omgangskrets) ikke skal oppleve dette i sin hverdag.

Jeg har som sagt ikke klart å håndheve dette 100%, fordi jeg har mistet hodet i et par situasjoner opp i gjennom 40+ år, men da har jeg også beklaget at jeg mistet hodet.

Skrevet

Da skjønner jeg innspillet ditt. :)

Men nå har vel ikke jeg sagt noe om hvordan jeg reagerer på kjefting, annet enn at jeg selv tok et valg om at mine barn ikke skulle vokse opp med kjefting i sin hverdag, så hvordan du kan si at du reagerer ulikt fra meg, skjønner jeg ikke.

Så nå at du skrev hvordan din bror reagerte - beklager den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...