Carrot Skrevet 18. juli 2011 #21 Skrevet 18. juli 2011 - det var mer ett innspill på den delen hvor du skriver at man reagerer ulikt siden jeg reagerer ulikt fra deg
Gjest Rosemor Skrevet 18. juli 2011 #22 Skrevet 18. juli 2011 - det var mer ett innspill på den delen hvor du skriver at man reagerer ulikt siden jeg reagerer ulikt fra deg Da skjønner jeg innspillet ditt. Men nå har vel ikke jeg sagt noe om hvordan jeg reagerer på kjefting, annet enn at jeg selv tok et valg om at mine barn ikke skulle vokse opp med kjefting i sin hverdag, så hvordan du kan si at du reagerer ulikt fra meg, skjønner jeg ikke. Men jeg kan jo fortelle at jeg ikke tåler kjefting. Jeg blir usikker, redd, får vondt i magen, og klump i halsen osv, og det er også derfor jeg har vært veldig bevisst på at mine barn (og andre i min omgangskrets) ikke skal oppleve dette i sin hverdag. Jeg har som sagt ikke klart å håndheve dette 100%, fordi jeg har mistet hodet i et par situasjoner opp i gjennom 40+ år, men da har jeg også beklaget at jeg mistet hodet.
Carrot Skrevet 18. juli 2011 #23 Skrevet 18. juli 2011 Da skjønner jeg innspillet ditt. Men nå har vel ikke jeg sagt noe om hvordan jeg reagerer på kjefting, annet enn at jeg selv tok et valg om at mine barn ikke skulle vokse opp med kjefting i sin hverdag, så hvordan du kan si at du reagerer ulikt fra meg, skjønner jeg ikke. Så nå at du skrev hvordan din bror reagerte - beklager den...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå