Gjest Hilde Marie Skrevet 17. juli 2011 #1 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg er en jente på 26 år som har datet en gutt i fire måneder. Vi så hverandre ganske mye, og sov hos hverandre, holdt hender og kysset offentlig, var med hverandres venner, og gjorde koselige ting sammen. Jeg ble kjempeglad i den gutten, og ville være sammen med han. Vi snakket sammen hver dag og hadde en veldig god kjemi. Så sa han plutselig at han ikke hadde nok følelser til at vi kunne være kjærester, til tross for at han var veldig glad i meg og at vi matcher bra i personlighet og humor.. Han mente at forholdet hadde blitt litt for rutinepreget, og at det gjorde at han ble usikker på om det kunne bli oss. Han sa han trengte tid til å tenke over ting nå i sommer, og ville treffes på sensommeren. Jeg har vært i samme situasjon tidligere, og at det er noe jeg har veldig dårlig erfaring med, slik at jeg ikke kan gå å bygge opp forventninger over så lang tid, i frykt for å bli såret ti ganger mer. Dette skjønte han, men så sa han likevel at han kom til å ringe meg senere i sommer for å spørre om jeg ville spise middag eller noe sammen med han. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Savner han utrolig mye, men er redd for å bli såra igjen. Noen som har gode råd? Vet jeg kanskje bør si nei til å møte han, men tror ikke jeg greier det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 17. juli 2011 #2 Del Skrevet 17. juli 2011 Ved å forberede deg på det verste, blir du i det minste ikke skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Marie Skrevet 17. juli 2011 #3 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg prøver virkelig på det.. Men lurer på hva dere mener at jeg bør gjøre når jeg evt treffer han? Være åpen om hvor mye jeg har savnet han, eller bør jeg heller late som jeg har det fint? Tror ikke han er typen som blir smigret av trygling om å komme tilbake til meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trampoline Skrevet 17. juli 2011 #4 Del Skrevet 17. juli 2011 Hei! Jeg tror nok at du er blitt dumpet. I stede for å si at det er med en gang, så sier han at han må tenke på deg, tar kontakt med deg senere i sommer osv. Du skal heller ikke se bort i fra at han ønsker å være singel i sommer, for så å ta kontakt med deg senere - for meg ser det ut som han holder deg på gress. Om det ikke funker med andre, så har han deg. Nyt sommeren og prøv å bli kjent med andre kjekke, flotte menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå