Gå til innhold

Silikon etter slanking?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg veier i dag rundt 105 kg, er 170 høy og vil ned rundt 40 kg. Per i dag har jeg 85 E i BH og lurer da på hvordan puppene mine vil se ut når jeg har mistet disse 40 kiloene...regner jo med at de vil se ganske slappe ut og ikke så fyldige som de er nå, ettersom huden er strukket. Så jeg lurer på om noen her har erfaring med å legge inn silikon etter man har slanket seg? er jo da "god plass" til silikonen. Og jeg ønsker ikke å ha små og slappe pupper... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen erfaring selv, men kan tenke meg du må fylle på såpass mye at de blir like store som nå, for å unngå å få store hengepupper (istedet for små hengepupper). Og det kan plutselig bli veldig stort til en slankere kropp. Så kanskje brystløft heller vil være noe for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir laaaange og tynne. Du må ta brystløft og silikon i ett. En kirurg fikser dette på null komma niks. Så bare begynn å spare penger nå slik at du kan belønne deg selv når du er ferdig med slankingen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok umulig å svare på dette før du har slanket deg og legen ser hvordan puppene dine ser ut da. Kanskje holder det å kun legge inn et innlegg, eller kanskje må du ha et løft i tillegg til innlegg. Str vil avhenge av dine brystmål samt hvor store bryster du selv ønsker deg. Lykke til med slankingen og operasjon når den tid kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil heller anbefalt brystløft, men d er min mening. jeg slanket meg 30 kg og fikk silikon 375 g i hver. de begynte å henge veldig etter et år pga at huden var så strekt. plager hadde jeg også. ondt for å ligge på magen og stikinger i brystene. jeg fikk heldigvis dekket operasjon pga alle plagene. og har nå fått brystløft. ikke så store pupper, men faste og fine og ingen plager lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er bare 20, så huden men er fremdeles ganske spenstig! er kanskje litt anderledes fra de som slanker seg når de er eldre... ( har ingen strekkmerker og er ganske fast i kroppen )

Har også hørt at arrene ved brystløft er blir store og stygge? noe erfaring med det?

Har ganske stor brystmuskel under brystene også som støtter opp brysene, så nå er de runde og faste selv uten BH....Kanskje jeg bare skal være tjuk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS er goldenchanel btw... vet ikke hvordan jeg klarte å poste som AB :S

Har alltid hatt store pupper og pene pupper, føler det er endel av min identitet og vil ikke klare å være komfortabel med små og slappe pupper.. vil ha god tid til å tenke igjennom opperasjon og tenker derfor på det alt nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS er goldenchanel btw... vet ikke hvordan jeg klarte å poste som AB :S

Har alltid hatt store pupper og pene pupper, føler det er endel av min identitet og vil ikke klare å være komfortabel med små og slappe pupper.. vil ha god tid til å tenke igjennom opperasjon og tenker derfor på det alt nå :)

Vær tålmodig!

Kroppen er fantastisk og huden lever sitt liv og vil trekke seg sammen etter at du har slanket deg.

Det meste i puppene er fett så det er helt naturlig at puppene blir mindre når du slanker deg. Det er svært sjelden du ser en slank person med store pupper, ja, bortsett fra de som har fake plastpupper. Det er IKKE å anbefale!

Du klare å være komfertabel med det du bestemmer deg for! Ikke vær en fiende for deg selv, men en venn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...