MockingJay Skrevet 16. juli 2011 #1 Del Skrevet 16. juli 2011 Begynner å bli litt irritert på kjæresten nå, føler at han ikke har noe respekt overhode ovenfor meg. Det er ikke de store tingene, men forde.. Eksempler: Vi har ferie nå men jeg vil opprettholde den normale døgnrytmen min, men det er vanskeligere en jeg hadde trodd. Er vi borte på besøk, er det veldig tungt å få han med seg hjem til fornuftig tid, og jeg kan ikke bare dra uten ham, som oftes kjører vi med bare en bil. Og vist vi kommer oss hjem , så må teven stå på til kl 4 om natten i hvertfall, og jeg må mase om at den skal skrues av. (Teven er på soverommet) Av å til ser han ikke på teve, men har dataen med seg i sengen, og selføgelig er det lyd der også. Og da får jeg ikke sove. Vist jeg sier han kan sitte i stuen med disse tingene, så kommer han med det søte smilet og sier han vil være nært meg. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, er lei av å våkne sent på ettermiddagen, i dag våknet jeg 1800(!). Jeg var nesten i sjokk når jeg sjekket klokka, men blir man holdt våken hele natten så er det vel slik. Enda en nydelig sol skinnsdag ute som jeg har gått glipp av. Han har dratt avgårde på noe dugnads jobbing, tatt en av bilene og eltet lysene på bilen i den andre så den er tom for strøm. Vi har to hunder som jeg går tur med hverdag, men det får jeg ikke gjort uten bil, fordi det er så mange sauer løse i området her at det er helt umulig og ikke bli dratt avgårde. Han kommer heller ikke hjem før 0300 idag. Btw, Maten står også framme, den som han har spist til frokost når han dro. Hva i allverden skal jeg gjøre med latsekken? Hvordan blir du respektert i ditt parforhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullepia Skrevet 16. juli 2011 #2 Del Skrevet 16. juli 2011 Begynner å bli litt irritert på kjæresten nå, føler at han ikke har noe respekt overhode ovenfor meg. Det er ikke de store tingene, men forde.. Eksempler: Vi har ferie nå men jeg vil opprettholde den normale døgnrytmen min, men det er vanskeligere en jeg hadde trodd. Er vi borte på besøk, er det veldig tungt å få han med seg hjem til fornuftig tid, og jeg kan ikke bare dra uten ham, som oftes kjører vi med bare en bil. Ta bilen og kjør hjem alene. Og vist vi kommer oss hjem , så må teven stå på til kl 4 om natten i hvertfall, og jeg må mase om at den skal skrues av. (Teven er på soverommet) Si opp tv-abonnementet. Av å til ser han ikke på teve, men har dataen med seg i sengen, og selføgelig er det lyd der også. Og da får jeg ikke sove. Kast ham ut fra soverommet. Vist jeg sier han kan sitte i stuen med disse tingene, så kommer han med det søte smilet og sier han vil være nært meg. Si han ikke er nær deg og kast ham ut. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, er lei av å våkne sent på ettermiddagen, i dag våknet jeg 1800(!). Jeg var nesten i sjokk når jeg sjekket klokka, men blir man holdt våken hele natten så er det vel slik. Enda en nydelig sol skinnsdag ute som jeg har gått glipp av. Han har dratt avgårde på noe dugnads jobbing, tatt en av bilene og eltet lysene på bilen i den andre så den er tom for strøm. Vi har to hunder som jeg går tur med hverdag, men det får jeg ikke gjort uten bil, fordi det er så mange sauer løse i området her at det er helt umulig og ikke bli dratt avgårde. Han kommer heller ikke hjem før 0300 idag. Btw, Maten står også framme, den som han har spist til frokost når han dro. Hva i allverden skal jeg gjøre med latsekken? Hvordan blir du respektert i ditt parforhold? Du kan ikke sitte her og kreve respekten hans i hvertfall. Du må våge å sette ned foten. Snakk tydelig med ham om at dette er respektløst. Sett hardt mot hardt, vennlig, men bestemt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 16. juli 2011 #3 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg slutter meg til svaret over. Ta en alvorlig prat med ham, og fortell ham hvordan du opplever dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå