AnonymBruker Skrevet 16. juli 2011 #1 Del Skrevet 16. juli 2011 Samoberen min har snart bursdag, og han har lenge snakket om en spillkonsoll og et spesielt spill. Han tror at jeg ikke kommer til å kjøpe det fordi det er litt dyre greier, men jeg syns han fortjener det og har kjøpt disse tingene. Jeg gleder meg så UFATTELIG til å gi han det fordi jeg vet at han kommer til å bli superoverrasket og veldig glad! Jeg har ikke lyst å bare "versegod", har lyst å gjøre noe gøy ut av det om dere skjønner. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 16. juli 2011 #2 Del Skrevet 16. juli 2011 Hva med å koble alt til på nattaen, når han våkner ser han konsollen med spillet ferdig koblet til med stor sløyfe på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2011 #3 Del Skrevet 16. juli 2011 Halve morroa er å åpne konsollen selv synes jeg. Men du kan jo f.eks legge spillet der han går først om morgenen, ta ut ene kontrolleren og sette sløyfe på den også legge den der han normalt sitter i sofaen. Når han ser den så ser han seg sikkert rundt etter konsollen og da kan du dra den frem. Innpakket i papir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unni Skrevet 16. juli 2011 #4 Del Skrevet 16. juli 2011 Skattekart som ender i postkassen med en beskjed at det ligger noe i skapet i gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 16. juli 2011 #5 Del Skrevet 16. juli 2011 Skattekart som ender i postkassen med en beskjed at det ligger noe i skapet i gangen Genialt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2011 #6 Del Skrevet 16. juli 2011 Gode forslag, takk alle sammen Skattekart har jeg gjort før, men kan hende jeg gjør det igjen. Det er alltid gøy! Jeg har vurdert å gi han spillet først og si "Jammen, jeg trodde det gikk på PS3!" (han har PS3 fra før av, og han ønsker seg virkelig dette spillet, men det funker kun på xBox), og så late som om jeg ikke skjønte det for så å dra frem en pakke til . Vi skal ha besøk av en kompis den dagen han skal få gaven, og på grunn av det har jeg kjøpt en kontroll til slik at de kan spille det nye spillet på den nye konsollen sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2011 #7 Del Skrevet 16. juli 2011 hva med å pakke den i en stor pappekse,med stein eller noe, sånn at den blir stor å tung? Eller pakke den inn 10 ganger sånn at han blir frustrert men veldig gla når han ser hva han har fått=). Må få høre hva du jør =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå