Gå til innhold

jeg slo handa, helt øm og vond

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg slo meg veldig i venstrehånden, det eubde området foran tommelen, ned mot handleddet, akkurat der det blir handledd liksom. Jeg er øm, hoven, har kjølt ned, og nå satt på en bandasje for å støtte litt, det hjalp. har nok ikke brukket noe, mer støtskade mot hud og vev, men det er jo vond. noen som har tips til hva mer jeg kan gjøre for at det skal gå over fort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

unnskyld skrivefeil, uvant med bare en hand. mente buede, ikke eubde området hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 14 småbein inni hånden - gå på legevakten å få tatt røntgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 14 småbein inni hånden - gå på legevakten å få tatt røntgen.

Enig i den. Kjenner flere som har gått i dagesvis med brudd i et eller annet av de småbeina, før de fikk somlet seg til legen. Akkurat der er det mye som kan knekke ganske ubemerket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ånei, brudd, virkelig? tenkte dette kunne bare gå over av seg selv. shit..... men ok, skal ta turen om det ikke føles bedre innen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan slo du håndleddet? Slo det mot noe, tryna på det, tatt deg imot ved fall? Dersom du "bare" slo handa mot noe kan du sikkert se det litt an, men dersom du har tryna og tatt deg for ville jeg sjekket det opp.

Det sitter som sagt mange små bein i håndroten, og disse blir lett skadet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

... og en feilgrodd hånd må du leve resten av livet med - dvs. svekket styrke i hånden - etc. Gjør som de andre sier: få det sjekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke bedre, så jeg fikk det sjekka, det var ikke brudd, men jeg hadde slått meg kraftig, og det synes etterhvert! Begynner å bli litt fargekart. Men er glad jeg sjekket det, hadde egentlig ikke tenkt på det om jeg ikke hadde skrevet det her.

Jeg slo meg å lange ut handa, og plutselig slå mot en vegg. Støtet kom kjempehardt, og det sved så tårene sprutet. Trodde jeg var langt unna veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...