AnonymBruker Skrevet 16. juli 2011 #1 Del Skrevet 16. juli 2011 Har de siste to ukene tisset opptil 10 ganger om dagen + at jeg springer hele nettene. Hva kan det være? Har vært hos legen å sjekket om det kunne være urinveisinfeksjon eller om det var sukker i urinen. Alt var fint. Er heller ikke gravid. Utrolig irriterende. Kan jo ikke være med på noen ting for jeg må holde meg i nærheten av en toalett. Skal sies at jeg pleier å ha slike perioder, men de varer aldri i to uker. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2011 #2 Del Skrevet 16. juli 2011 Kanskje du har overaktiv blære? Og at du må trene den opp. Vente 5 min fra du må på do til du går, osv. Og så øke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. juli 2011 #3 Del Skrevet 16. juli 2011 Kanskje du drikker mye mer enn du pleier eller spiser matvarer. Med mye vann i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. juli 2011 #4 Del Skrevet 16. juli 2011 Æksj... IPaden legger inn punktum overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2011 #5 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg drikker nok litt mye....tar meg selv i å drikke hver gang når jeg kommer fra toaletten. Da har jeg liksom tømt blæren så da kan jeg fylle på mer. Men, bør jo klare holde meg mer enn en halvtime/time mellom hver gang..... Kjenner jeg blir nervøs også. Skal snart på jentetur og har absolutt ikke lyst å ta med meg denne på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå