AnonymBruker Skrevet 16. juli 2011 #1 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg har dager hvor jeg setter meg i joggebukse foran TV, med PC på fanget og en kanne kaffe... og bare er sløv. Er det normalt å ha det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 16. juli 2011 #2 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg har i hvert fall noen sånne dager enkelte helger. Men det er bare når jeg ikke har noen andre planer eller er fyllesjuk... Jeg syns det er digg å ha en total avkoblingsdag innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2011 #3 Del Skrevet 16. juli 2011 Ja, det skjer jo også når det er "plass til det" - f.eks i dag når samboeren er på guttetur. Normalt har jeg fler planer, ut med venner, gå tur, trene, jobbe, kurs osv... Men i dag er det bare meg PC, TV og kaffe - godt å høre at det er menneskelig og ikke bare latskap. (Jeg er veldig hardtarbeidende til vanlig, ikke vant til å gire ned.) TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2011 #4 Del Skrevet 16. juli 2011 Man kan ikke kjøre på høygir hele tiden, da blir man bare utbrent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 16. juli 2011 #5 Del Skrevet 16. juli 2011 Hvis denne avslapningen ikke går utover dine plikter, er vel ikke dette noe problem? Slapp av og kos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 17. juli 2011 #6 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg har dager hvor jeg setter meg i joggebukse foran TV, med PC på fanget og en kanne kaffe... og bare er sløv. Er det normalt å ha det sånn? Slike dager har jeg også innimellom. Synes det er utrolig deilig å bare slappe av en hel dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå