Gå til innhold

Hjemmedate!

Pin-up

Anbefalte innlegg

Jeg får en fyr jeg liker kjempegodt hjem til meg i morgen og han skal soveover. Jeg tenker da at jeg vil vise meg fra min beste side og planlegger å lage noe godt, en god middag og dessert. Noe forslag til hva jeg kan lage?

Jeg lurer også på hva dere gutter tenker dersom dere kommer til et hus hvor sengen er redd opp pent og putene ligger på rad og rekke ordentlig "linet" opp? Blir dere da skremt og tenker at dere ikke vil rote det til, eller imponert over at man gjør seg flid?

Er det noe jeg kan gjøre som topper daten skikkelig, vi har jo møtt hverandre en stund og han har bare vært hos meg en gang tidligere, så nå har jeg lyst til å gjøre det skikkelig hyggelig for han, da han alltid ordner og fikser for meg.

Alle tips hjelper! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer også på hva dere gutter tenker dersom dere kommer til et hus hvor sengen er redd opp pent og putene ligger på rad og rekke ordentlig "linet" opp? Blir dere da skremt og tenker at dere ikke vil rote det til, eller imponert over at man gjør seg flid?

Tror ikke det er så mange menn som bryr seg om det. Jeg gjør det i alle fall ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mat, god stemning og dele seng. Tror det blir en topp date. Han gir f**** i om putene er på rad og senga ordentlig oppredd. Jeg gjør det iallfall og jeg er kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...