Gjest Duddel Skrevet 15. juli 2011 #1 Del Skrevet 15. juli 2011 Har truffet den mest perfekte mannen som finnes tror jeg Han er utrolig snill, troffast, humoristisk, ingen barn,smart, kjekk, har lang utdannelse og en kjempe god jobb med en utrolig høy inntekt. Han er 10 år eldre en meg og veldig dannet, på en måte som får han til å virke så utrolig "perfekt" hvis dere skjønner hva jeg mener. Han sier og gjør alltid det rette i en hver situasjon og jeg klarer ikke skjønne hvorfor han er sammen med meg?? Jeg har egentlig ikke dårlig selvtilit på noen måte, jeg er søt og smart. Men vedsiden av denne mannen så blir jeg ett rompetroll. De er søte, men de er fortsjatt troll Jeg kommer fra en vanlig familie, han er fra overklassen hvis en kan si det. Første gangen jeg var på middag hos hans foreldre, så fikk jeg helt panikk når jeg så tildekkingen. 5 galss og utallig med bestikk, jeg fomlet meg utrolig klønete gjennom middagen og tror ikke hans mor ble imponert. Han har ett langt forhold bak seg med en dame fra lik "klasse" og har en følelse av at familien hans (særlig mor) foretrekker henne pga hennes bakrunn. Jeg er høffelig, ikke skrytete, pen og ikke utfordrene kledd, jeg kan føre sammtaler om det meste osv men strekker ikke til i denne sammenhengen føler jeg.???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 15. juli 2011 #2 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg synes ikke du skal bekymre deg, men nyte dette forholdet, hvis det er så bra som du sier. Jeg tror ikke du skal bekymre deg for hans foreldre. De fleste velbemidlede har et ganske avslappet forhold til etikette, selv om det finnes enkelte idioter, som er nødt til å kommentere det når man bruker feil bestikk, eller holder glasset på gal måde. Det er ganske uhøflig å påpeke dette. Hvis det er viktig for hans familie at du kan disse tingene, vil de sikkert hjelpe deg til å forstå hvordan det fungerer. Eller du kan rett og slett spørre. For alt jeg vet, kan det godt hende hans foreldre er nyrike idioter uten dannelse - men husk at det ikke er dem du er forelsket i. Fortell din kjære om dine bekymringer. Hvis han er så kultivert og dannet som du sier, vil han sikkert forstå deg, og hjelpe deg å finne deg til rette. Jeg håber det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 15. juli 2011 #3 Del Skrevet 15. juli 2011 Familien hans er ikke nyrike. Moren er av fransk slekt og veldig prippette fin. Hun er en veldig dannet dame, og veldig skolert. Huff føler meg så dum for å reagere på dette, men vondt å føle at jeg ikke holder samme standar som han (særlig i hans families øyne. Faren hans er veldig snill og søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 15. juli 2011 #4 Del Skrevet 15. juli 2011 Da foreslår jeg at du rett og slett lufter dine frustrasjoner for kjæresten din. Han forstår nok dette, og kan kanskje snakke med sin mor om hva hun egentlig tenker om deg. Hvis han vil satse på deg, synes jeg ikke du skal la hans mor gå i veien. Det er vondt å føle seg utilstrekkelig, men det kan jo være at du bare trenger en liten tilvenningsfase? Hvis du kommuniserer godt med din kjæreste om dette, tenker jeg nok dere finner en måte å løse dette på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå