Gå til innhold

Julegaver til gamle damer?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fotpleieprodukter fra scholl - hvis de har såpass helse at de kan bøye seg da. Kremer med lavendel (erfaring tillsier at eldre damer elsker lukten av lavendel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange eldre damer er glad i et like glass likør, så evt. en likør flaske.

Eller en liten kurv med litt godis og en liten blomst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Kvalitetskaffe!

Et varmt sjal...?

Kalender med store tall på

Er øynene bra, kanskje et abonement på et ukeblad?

Skrapelodd

(klassisk?)musikk

Selv skal jeg gi hjemmelaget likør til mormor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til min mormor som også nærmer seg 90 år er kryssord alltid en suksess...eller gavekort på fotpleie - og selvfølgelig en flaske Dooleys...(eller det går greit med Baileys også, altså :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter alltid med å finne en koselig presang til bestemor og grandtante. Noen forslag:

Blomster. Konfekt. Vin/likør.

Innrammet bilde av barnebarn/oldebarn.

Skjerf/sjal/hansker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst bør man følge godt med hele året, og ved den minste hentydning til positivitet mot et produkt - juhu!

Hvis jeg blir 90 så ønsker jeg meg kampferdrops eller Kongen av Danmark eller kremtopper, noen gode kjeks i en pen boks og litt likør.

Jeg liker ikke likør nå, men på mine eldre dager skal jeg bli mer dannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Engel, ikke pålogget

Hva når de ikke drikker alkohol, ikke spiser sjokolade (minimalt i alle fall), lydbøker ikke var noen suksess, og de ellers har alt, inkludert bilder av oss (barnebarn) (vi har ikke barn ennå...)? Hun får 3-4 blomstrer hvert år også... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Plutselig kom jeg på; Mormor sa jo at hun ønsket seg et CD-stativ/noe til å oppbevare CD'er i. Skal kjøpe det til henne også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Hva når de ikke drikker alkohol, ikke spiser sjokolade (minimalt i alle fall), lydbøker ikke var noen suksess, og de ellers har alt, inkludert bilder av oss (barnebarn) (vi har ikke barn ennå...)? Hun får 3-4 blomstrer hvert år også... :roll:

Da synes jeg du skulle kjøpe kaffe. Tidligere år har jeg vært innom et kaffebrenneri og kjøpt forskjellige sorter kaffe til mormor'en min som julepresang. Det ble hun alltid glad for. Har ikke møtt en eneste bestemor el. bestefar som ikke liker kaffe! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lydbok var et veldig bra forslag.

Ellers slenger jeg gjerne med litt sjokolade.....

Ja, min farmor bare elsker sjokolade.. Det blir nok en del av gaven hennes i år ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en liten kurv med alt hun liker?

Du har vel kjent henne så lenge at du vet hva hun setter pris på?

Sist jul jøpte jeg en kurv til min bestemor med alle sortene sjokolade som hun liker, de kjeksene hun liker, kaffe som var brent slik som hun foretrekker, de dropsene hun alltid spiser på, den teen hun drikker om kvelden...ja, til og med en slik Sloggitruse som hun synes er best :lol:

Bruk det du har av kunnskap om damen, hun må da like et eller annet, og det kan jo like gjerne være hverdagsprodukter som hun pleier å kjøpe selv.

Pakk det hele pent inn, og violà! En bestemorspresang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leselampe med godt lys...

Fotmassasjebad - heter det det?....

Slumreteppe av god ull....

Skinntøfler...

Pulsvanter...

Ullundertøy...

+ alt som er nevnt før av nam-nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...