Gjest TS Skrevet 15. juli 2011 #1 Del Skrevet 15. juli 2011 Hei. Jeg er 23 år og har siden jul fått kjempegod kontakt med en tidligere mannlig kollega på samme alder. Jeg ser på han som min bestevenn, men ingenting mer. Vi skriver sikkert over 100 meldinger til hverandre hver dag, og snakker om alt og ingenting. Lik humor har vi også, og vi kan sitte å le og tøyse hele dagen. Jeg har virkelig blitt glad i denne gutten, men ingen romantiske følelser. Vi ringer å vekker hverandre hver morgen så ingen av oss skal forsove oss til skolen, og vi støtter hverandre med alt. Han sier mange snille ting til meg, og han er faktisk den snilleste jeg vet om og vi har masse til felles. For ca 5 mnd siden drakk vi oss fulle og lå sammen. For min del angret jeg ekstremt mye, mye på grunn av at jeg enda hadde kjærlighetssorg fra mitt forrige forhold. Det føltes ikke riktig i det hele tatt! Vi har ikke snakket særlig mye om dette, men han har sagt det vil bli rart om noen av oss fant oss noen andre og var redd vennskapet skulle dø ut da (noe som er ganske naturlig), og at han på en måte så på meg som sin beste venninne. Vi har ikke gjort noe seksuellt etter dette, men vi gir hverandre en klem hver gang vi møtes. Jeg er superfornøyd med vennskapet vårt, og vil ikke miste han ut av livet mitt, men i det siste har jeg tenkt på om han muligens vil noe mer? Jeg er litt redd for at han egentlig er forelsket i meg? For det vil jeg ikke da jeg ikke føler dette blir riktig. Jeg synes dette er litt kleint å ta opp siden han verken har snakket eller hintet til meg om dette. Og om han hadde vært forelsket så ville han vel sagt noe etter så lang tid? Er det mulig for en mann og en kvinne å bare være gode venner? Er det unormalt å ha SÅ mye kontakt når det bare er vennskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 15. juli 2011 #2 Del Skrevet 15. juli 2011 Denne relasjonen har ikke livets rett over tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2011 #3 Del Skrevet 15. juli 2011 Denne relasjonen har ikke livets rett over tid. Fordi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsQuims Skrevet 15. juli 2011 #4 Del Skrevet 15. juli 2011 Idet dere lå sammen sluttet dere nok å være "bare venner." Men jeg har også en venn jeg prater med på nettet hvor vi flørtetuller,men ingen av oss ønsker å bli noe mer. Lykke til uansett, et godt vennskap er alltid verdt å ta vare på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå