Gjest Kathpus Skrevet 15. juli 2011 #1 Del Skrevet 15. juli 2011 Ja, overskriften sier sitt. For min del kan jeg ikke fordra løgner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 15. juli 2011 #2 Del Skrevet 15. juli 2011 For et meningsløst spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kathpus Skrevet 15. juli 2011 #3 Del Skrevet 15. juli 2011 For et meningsløst svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 15. juli 2011 #4 Del Skrevet 15. juli 2011 For et meningsløst svar. Det verste hun kan gjøre tror jeg er å drepe familien min, la meg leve i noen måneder for litt psykisk tortur, og så binde meg til en stol og la meg bli spist opp av 500 kjemperotter. Etter en slik episode virker ikke utroskap og løgner så ille. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kathpus Skrevet 15. juli 2011 #5 Del Skrevet 15. juli 2011 Hvorfor misforstå spørsmålet med vilje? Nå snakker jeg om et normalt forhold, der ingen er en terrorist, drapsmann, voldtekstmann eller noe av det patetiske du ramset opp. Så ut i fra det, så er kanskje utroskap og løgner ille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 15. juli 2011 #6 Del Skrevet 15. juli 2011 Hvorfor misforstå spørsmålet med vilje? Nå snakker jeg om et normalt forhold, der ingen er en terrorist, drapsmann, voldtekstmann eller noe av det patetiske du ramset opp. Så ut i fra det, så er kanskje utroskap og løgner ille? All kverulering til side, i et normalt forhold er det selvfølgelig ille. Mangel på respekt vil jeg si er en fellesnevner for de fleste former for svik i en relasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kathpus Skrevet 15. juli 2011 #7 Del Skrevet 15. juli 2011 Hehe, ikke det at jeg ikke har humor. Må si meg enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horsepower Skrevet 15. juli 2011 #8 Del Skrevet 15. juli 2011 Å være utro og å lyge er det værste han kunne gjort mot meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 15. juli 2011 #9 Del Skrevet 15. juli 2011 Å være utro og å lyge er det værste han kunne gjort mot meg! Hvis du i tillegg legger til at du overhører ham prate om dette med andre, hvor han sier tin som "Hehe, hun tror på alt, hun er så glaaaaaad (sarkastisk tone) i meg at" så begynner du å nærme deg sannheten for min del(om man eksluderer øksemord o.l). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 15. juli 2011 #10 Del Skrevet 15. juli 2011 Det verste hadde vel vært om han ikke elsket meg lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #11 Del Skrevet 15. juli 2011 Snakket stygt om foreldrene mine og vært frekke med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koseklumpen Skrevet 15. juli 2011 #12 Del Skrevet 15. juli 2011 Vold må være det værste typen kunne gjort meg, etter det kommer utroskap, så løgn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2011 #13 Del Skrevet 15. juli 2011 kjøpe gul bil, lese horoskop og bry seg om dem, tro jeg ønsker meg blomster, ta solarium, gå i dameklær, like oprah winfrey eller doctor phil, like mariah carey, skrive romantiske ting på wallen min eller sin egen, prøve å danse sexy, si grr eller snakke engelsk når vi har sex, kjøpe feil ting som hardt dopapir, tinemelk i stedet for qmelk eller småkrøllete nudler i stedet for storkrøllete. blant annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuller Skrevet 15. juli 2011 #14 Del Skrevet 15. juli 2011 Tror respekt og løgn går forran det meste, rett å slett sitte igjen med en følelse av å bli holdt for narr. Tegn av vold blir borte, men psykisk terror varer livet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 15. juli 2011 #15 Del Skrevet 15. juli 2011 Småkrøllete nudler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 15. juli 2011 #16 Del Skrevet 15. juli 2011 Å fortelle min største, mest sårbare hemmelighet til noen andre, og i tillegg gjort det for å håne meg e.l. Om han hadde gjort det, ville det vært gjort med mer dumskap, ondskap, mangel på empati og respekt enn all verdens utroskap og løgner tilsammen. Av mer realistiske ting: gå hjemmefra i sinne uten å si ha det. Selvsagt verre jo lenger han blir borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken_tralala Skrevet 15. juli 2011 #17 Del Skrevet 15. juli 2011 i mine øyne kan det meste tilgis, viss man vil, det gjelder både en løgn nå og da, og utroskap. Men hadde kjæresten min slått meg hadde det vært kroken på døra ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå