Gå til innhold

går det ann!!!!!!!!!!!!!!????????

Gjest Bertine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hakeslepp: At det går an! Stakkar jente. :o

Jeg tror aldri jeg kunne ha tilgitt han dersom det var meg som stod der. Sånne menn vil vi ikke ha. :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være det er en forhistorie her vi ikke vet om....

At han hadde tatt henne i utroskap og dette var hans hevn....

Ingen grunn til å ødelegge andres bryllup likevel... Sånnne konfrontasjoner tar en på privaten, ikke oppe på en scene foran et bryllupsselskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Ingen grunn til å ødelegge andres bryllup likevel... Sånnne konfrontasjoner tar en på privaten, ikke oppe på en scene foran et bryllupsselskap!

Enig med deg i det.

Dog er d ikke alle som ser det likedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nekter å tro at dette har skjedd. :o :o :o I Norge?? Høres ut som en dårlig historie fra et usa-bryllup... der kan alt skje... (no offence)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser at en del ikke tror at dette er sant, men jeg tror neppe kameraten min ville finne på dette? han var jo tross alt i bryllupet, og det er en kamerat jeg stoler på.... kommer fra en liten by, så kanskje flere her inne har hørt om den samme episoden??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:frustrert: :o :sinna::sinna::sinna::kvalm: :o :evil:

HVA??????? Sånt gjør man bare ikke!!! Dette må være en spøk, folk kan jo ikke være så utrolig tomhodet?!?!?!? JEg er sjokkert..... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann fridde i bryllupet til et vennepar av oss. Men det var det bare jeg som hørte og han fikk ikke fortelle det til noen andre. Festen skulle ikke handle om oss.

Bortsett fra det så høres historien litt mer enn middels merkelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trodde heller ikke mine egne ører da han fortalte det.. kunne ikke forstå at noen kunne være så ondskapsfulle..

snakket netopp med kameraten min, han sa at det var slutt mellom dem nå, og at han hadde skyldt på at han var full.. men hun tilgav han ikke, heldigvis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...