Gjest India Gyllenhaal Skrevet 19. november 2003 #21 Del Skrevet 19. november 2003 Denne historien har jeg hørt før i en litt annen variant, men hovedtrekkene er identiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 19. november 2003 #22 Del Skrevet 19. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. november 2003 #23 Del Skrevet 19. november 2003 At det går an! Stakkar jente. :o Jeg tror aldri jeg kunne ha tilgitt han dersom det var meg som stod der. Sånne menn vil vi ikke ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 19. november 2003 #24 Del Skrevet 19. november 2003 Skrekk og gru! :hår: *denge slemme mannen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 19. november 2003 #25 Del Skrevet 19. november 2003 Kan jo være det er en forhistorie her vi ikke vet om.... At han hadde tatt henne i utroskap og dette var hans hevn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 19. november 2003 #26 Del Skrevet 19. november 2003 Kan jo være det er en forhistorie her vi ikke vet om.... At han hadde tatt henne i utroskap og dette var hans hevn.... Ingen grunn til å ødelegge andres bryllup likevel... Sånnne konfrontasjoner tar en på privaten, ikke oppe på en scene foran et bryllupsselskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 19. november 2003 #27 Del Skrevet 19. november 2003 :o :evil: :x :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 19. november 2003 #28 Del Skrevet 19. november 2003 Ingen grunn til å ødelegge andres bryllup likevel... Sånnne konfrontasjoner tar en på privaten, ikke oppe på en scene foran et bryllupsselskap! Enig med deg i det. Dog er d ikke alle som ser det likedan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 19. november 2003 #29 Del Skrevet 19. november 2003 :hår: :fy: Trenger jeg si noe mer...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cawarra Skrevet 20. november 2003 #30 Del Skrevet 20. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronja Skrevet 20. november 2003 #31 Del Skrevet 20. november 2003 Nekter å tro at dette har skjedd. :o :o :o I Norge?? Høres ut som en dårlig historie fra et usa-bryllup... der kan alt skje... (no offence) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 20. november 2003 #32 Del Skrevet 20. november 2003 ser at en del ikke tror at dette er sant, men jeg tror neppe kameraten min ville finne på dette? han var jo tross alt i bryllupet, og det er en kamerat jeg stoler på.... kommer fra en liten by, så kanskje flere her inne har hørt om den samme episoden?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2003 #33 Del Skrevet 20. november 2003 :o :o :evil: HVA??????? Sånt gjør man bare ikke!!! Dette må være en spøk, folk kan jo ikke være så utrolig tomhodet?!?!?!? JEg er sjokkert..... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 20. november 2003 #34 Del Skrevet 20. november 2003 Min mann fridde i bryllupet til et vennepar av oss. Men det var det bare jeg som hørte og han fikk ikke fortelle det til noen andre. Festen skulle ikke handle om oss. Bortsett fra det så høres historien litt mer enn middels merkelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 20. november 2003 #35 Del Skrevet 20. november 2003 jeg trodde heller ikke mine egne ører da han fortalte det.. kunne ikke forstå at noen kunne være så ondskapsfulle.. snakket netopp med kameraten min, han sa at det var slutt mellom dem nå, og at han hadde skyldt på at han var full.. men hun tilgav han ikke, heldigvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 20. november 2003 #36 Del Skrevet 20. november 2003 Fikk vite av en venninne i dag at dette er en vandre historie. Hun hadde hørt den samme en gang tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. november 2003 #37 Del Skrevet 21. november 2003 Kan jo være en dust som har hørt vandrehistorien og forsøkt seg på en kopi..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå