Gjest Bertine Skrevet 19. november 2003 #1 Del Skrevet 19. november 2003 en kamerat av meg var i ett bryllup der toastmasteren gjorde noe ganske fælt. han bedde alle de ugifte, single og med kjærester, damene opp på senen. der sa han at den som kunne svare ham på dette spørsmålet ville bli gift om kort tid. deretter vendte han seg mot sin kjæreste, som også var kommet opp på senen, og spurte henne: hva er gårdsnummeret vårt?? folk i salen og brudeparet begynnte å ane hvor dette ville gå og begynte å plystre og komme med muntre tilrop. kjæresten svarte nummeret på gården, og toastmasteren sa det var rett og gikk ned på kne.. hele salen gispet, og synest dette var fantastisk. han tok hånden hennes og sa hånlig: trudde du virkelig?? deretter gikk ahn fra festen.. snakk om å ødelegge bryllupsfesten!!?? kjæresten hans var både ydmyket og såret, og alle i salen følte seg ille til mote. kameraten min sa at etter det var festen ikke noe særlig gøy. at folk kan være så frekke?!jeg ble helt kvalm da han fortalte dette.. hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. november 2003 #2 Del Skrevet 19. november 2003 :hår: :o Jeg hadde flyttet ut fra kjæresten min på dagen. (og siden temaet nesten kom opp: jeh har ikke sansen for å fri offentlig i andres bryllup) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 19. november 2003 #3 Del Skrevet 19. november 2003 Enkelt og greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 19. november 2003 #4 Del Skrevet 19. november 2003 :o Alvorligt? :o stakkars jente, og for en tåpelig fyr :evil: og i et bryllup :o Ble sjokket jeg om du ikke har forstått det :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 19. november 2003 #5 Del Skrevet 19. november 2003 herregud for en type..... han kan ikke være helt "god" ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. november 2003 #6 Del Skrevet 19. november 2003 Sjokkerende utspekulert. For en ondsinnet fyr med total mangel på anstendighet. Er det virkelig sant?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2003 #7 Del Skrevet 19. november 2003 dette er jo dårlig gjort overfor både kjæresten (eller eksen nå, håper jeg for hennes del) og overfor brudeparret som hadde bedt han om å være toastmaster.. synes i utgangspunktet ikke sånn skal gjøres i andres brylluper, der fortjener de som er brudeparret å få være sentrum.. personlig ville jeg sette liten pris på å bli fridd til med tilskuere i det hele tatt.. (men det var vel ikke spes relevant) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 19. november 2003 #8 Del Skrevet 19. november 2003 ja,det er sant. og jeg håper virkelig at hun gjorde det lutt med han etterpå.. ikke bare ødelagte han forholdet sitt, men også den gode stemningen i brylluppet. en skikkelig drittsekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 19. november 2003 #9 Del Skrevet 19. november 2003 Hadde noen gjort noe sånnt i mitt bryllup hadde jeg aldri pratet med personen igjen :evil: Det er nesten så man ikke tror at historien kan være sann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 19. november 2003 #10 Del Skrevet 19. november 2003 Er det muuuuuuuuulig?!?!??! :evil: :evil: Fy f***en - den fyren fortjener iallefall ikke noe kone!! Måtte han ende sine dager ensom, blakk og uten en venn i hele verden!! *knurr* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 19. november 2003 #11 Del Skrevet 19. november 2003 Scorpina Skrevet: Ons Nov 19, 2003 14:34 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Er det muuuuuuuuulig?!?!??! Fy f***en - den fyren fortjener iallefall ikke noe kone!! Måtte han ende sine dager ensom, blakk og uten en venn i hele verden!! *knurr* så sant så sant! :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. november 2003 #12 Del Skrevet 19. november 2003 No kidding????? :hår: Det er det mest groteske jeg har hørt!! Fikk frysninger nedover ryggen..... Æsj for en dust!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livva Skrevet 19. november 2003 #13 Del Skrevet 19. november 2003 Vanvittig barnslig! høres ut som han mangler en skrue......aldri hørt noe så tragisk...også i et bryllup??? ingen tvil der, MOVE ON!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 19. november 2003 #14 Del Skrevet 19. november 2003 1. Man frir ikke i andres bryllup 2Man later ikke som om man frir 3Man later ihvertfall ikke som om man frir foran mange andre. 4 Man ødelegger ikke andres fest slik 5 Man er ikke så kjip mot kjæresten (er de sammenn enda???) Min sambo sa til dette: Da er'u sjuk i hue! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 19. november 2003 #15 Del Skrevet 19. november 2003 Høres noe ut som en vandrehistorie, i det minste en liten skrønehistorie. Nekter å tro noen er så lite sosial kompetent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 19. november 2003 #16 Del Skrevet 19. november 2003 1. Man frir ikke i andres bryllup 2Man later ikke som om man frir 3Man later ihvertfall ikke som om man frir foran mange andre. 4 Man ødelegger ikke andres fest slik 5 Man er ikke så kjip mot kjæresten (er de sammenn enda???) Min sambo sa til dette: Da er'u sjuk i hue! Helt enig :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 19. november 2003 #17 Del Skrevet 19. november 2003 Jøss!!!!!! :o :o Er det mulig? For en fyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 19. november 2003 #18 Del Skrevet 19. november 2003 Er det virkelig mulig! For en idiot. Håper dama hans hadde såpass vett at hu gikk fra han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. november 2003 #19 Del Skrevet 19. november 2003 Er målløs!!! Utrolig slemt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 19. november 2003 #20 Del Skrevet 19. november 2003 :fy: :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå