Gå til innhold

Blir lei meg

shadow6

Anbefalte innlegg

Under kveldsmaten i går ble jeg kalt navnet på eksen til kjæresten min.

Moren til kjæresten min sa: "det er salat der og hvis dere skal ha".

Kjæresten min svarer: "Jeg skal ikke ha salat, men kanskje `navnet på eksen hans` vil ha, nei, jeg mener...

Hva skal jeg gjøre? Jeg bare latet som om jeg ikke hørte det, men han så at jeg var lei meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånt skjer, alle kan rote med navn. Jeg roter med navnene til sønnene mine og mannen min. Sikkert ikke så moro at han sa navnet til sin ex men ikke lag noe styr ut av det. Det var helt sikkert ikke sagt med noen hensikt. Glem det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lenge siden dere ble sammen?

Sannsynligvis ingenting å tenke på, jeg kalte samboeren min noen ganger for eksen sitt navn da vi nettopp hadde blitt sammen, men det var fordi det var en vane for meg å si navnet til eksen, jeg hadde tross alt vært sammen med han i 5 år. Det betydde ikke at jeg fortsatt hadde følelser for han. Til og med broren min har kalt han for navnet til eksen, tror ikke det betyr at broren min har følelser for eksen min heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kjæresten min sa eksens navn to ganger til meg i løpet av kort tid. Etter litt om og men bestemte jeg meg for at sånt kan skje uten at man tenker over det. Ikke noe å bry seg om.

Men det var ikke sånn at han var så vant til å ha henne rundt seg, det ble nettopp slutt mellom de og dermed "akseptabelt" å glippe litt... Det skjedde da det hadde vært slutt mellom de i over et år, og jeg hadde vært sammen med han i et halvår.

Jeg var sammen med han i et halvår til, men droppet han delvis fordi jeg ikke fikk denne hendelsen ut av hodet. To ganger liksom... Jeg slo meg aldri til ro med at det var MEG han ville ha.

Hvordan er han ellers? Er det noe som tyder på at han ikke er over henne? Hvor lenge har dere vært sammen osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fridus

Var nok bare en liten glipp, tror ikke du skal bekymre deg over det, men skjønner jo at du foretrekker ditt eget navn :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min sa eksens navn to ganger til meg i løpet av kort tid. Etter litt om og men bestemte jeg meg for at sånt kan skje uten at man tenker over det. Ikke noe å bry seg om.

Men det var ikke sånn at han var så vant til å ha henne rundt seg, det ble nettopp slutt mellom de og dermed "akseptabelt" å glippe litt... Det skjedde da det hadde vært slutt mellom de i over et år, og jeg hadde vært sammen med han i et halvår.

Jeg var sammen med han i et halvår til, men droppet han delvis fordi jeg ikke fikk denne hendelsen ut av hodet. To ganger liksom... Jeg slo meg aldri til ro med at det var MEG han ville ha.

Hvordan er han ellers? Er det noe som tyder på at han ikke er over henne? Hvor lenge har dere vært sammen osv?

Jeg vet at han ikke er helt over eksen sin enda, men vi begge ville prøve uansett, for han var bestemt på at det var meg han ville ha.. Vi har vært sammen i 9 måneder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Dette er helt normalt. Du har mest sannsynlig ingen grunn til å bekymre deg. Det er bare et navn som han har sagt mange ganger før. Vaner kalles det, og det kan bli rot med disse navnene innimellom. Veksler selv mellom sønnen og typen min sine navn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg vet at han ikke er helt over eksen sin enda, men vi begge ville prøve uansett, for han var bestemt på at det var meg han ville ha.. Vi har vært sammen i 9 måneder

Oi.. Jeg kunne ikke vært sammen med en som ikke er over sin eks.

Noen ganger sier man feil, og det ligger ikke noe bak det. Andre ganger er det noe mer...

At han sier feil navn hadde vært mitt minste problem, om jeg visste at typen ikke var over eksen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker.

Kråkesaks, moderator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navneglipp er helt normalt, jeg ville IKKE lagt mer i det enn det - først den dagen han sier det under elskovsakten ville jeg latt meg såre av det..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Hvorfor gidder du være sammen med noen som ikke er kommet over noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Jeg skjønner at det svir, men det er sannsynligvis ingenting å bekymre seg over. Sambo sa eksen sitt navn en gang, vi bare lo av det. Faktisk synes jeg det er værre når familien hans/vennene hans sier hennes navn.. Ikke vet jeg hvorfor, men det ble litt ekkelt for min del. Men det må jo bare gå sin gang, folk sier det ikke med vilje. Selv om jeg tar meg selv i å lure på hvorfor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå synes jeg folk skal begynne å lese mer enn første innlegg i en tråd før de svarer. TS skriver at FYREN IKKE ER OVER EKSEN.

Men når hun vet det bør det jo ikke komme som et sjokk at han tenker på henne og at navnet glipper ut. Hva er det egentlig du ønsker av svar, TS? Selv om han aldri nevner henne, vet du jo allerede at han tenker på henne.

Er det greit så lenge du ikke ser/hører det..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå synes jeg folk skal begynne å lese mer enn første innlegg i en tråd før de svarer. TS skriver at FYREN IKKE ER OVER EKSEN.

Men når hun vet det bør det jo ikke komme som et sjokk at han tenker på henne og at navnet glipper ut. Hva er det egentlig du ønsker av svar, TS? Selv om han aldri nevner henne, vet du jo allerede at han tenker på henne.

Er det greit så lenge du ikke ser/hører det..?

men han er sammen med ts og har bestemt seg for at det er det han vil, med andre ord - han enten er lykkelig eller håper på/regner med at han blir det. hvis det er det de begge vil bør de da ikke la seg stoppe av at han ikke er over exen lenger, den dagen kommer nok en gang.

det at x-ens navn glipper ut trenger ikke å bety at han tenker på henne, det kan like gjerne være vane.

jeg kaller ofte jenta mi for gutten min for jeg har en liten gutt fra før og det er det jeg er vandt til å si. jeg vet at vesla er ei jente å har ikke veslegutt i tankene de gangene jeg sier feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...