Gå til innhold

Vanskelig for å bestemme meg...

Gjest Ben

Anbefalte innlegg

Det er en dame på jobben, som jeg flørter lett med, og som har vist litt mer direkte interesse for å ha med meg å gjøre. Jeg syns dette er litt vanskelig. Hun er søt i ansiktet, og det lille jeg har merket av personligheten hennes, er bare spennende. Men hun er litt tynn i kroppen, ikke så fin rumpe og ikke så fine bryster som jeg kanskje ville hatt optimalt.

Jeg kunne virkelig ha lyst på dame nå, fordi det har gått litt over et år siden forrige gang, og det hadde vært digg å slutte å betale for prostituerte en gang i måneden. Men seriøst, jeg syns det er så leit å dumpe damer, det er så ubehagelig å måtte fortelle andre at de ikke er bra nok for meg. Jeg hadde så mye heller funnet den dama som var perfect match right away. Er det sjanse for at jeg vil kunne leve med en 60% kropp, eller få henne til å legge inn silikon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fortsett å betal for ei i måneden til du finner deg ei du liker 100%.

Hva om jeg bare er blitt for kresen, fordi det har gått for lang tid? Er det ikke sjans for at jeg vil syns hun er bra nok, når vi setter igang å knulle, får på henne litt frekt undertøy og latex?

Det er så få fine jenter jeg ser til daglig. Når jeg da ser pen-o-meteret bikke 60-70%, og det attpåtil er interesse, så får jeg så dårlig samvittighet ovenfor meg selv for å ikke kjøre rett på... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe

Syns du bør jobbe litt med deg selv først, TS. Ærlig talt, du ber da ikke damer ta silikon for at du skal bli mer tilfredsstilt, makan til egoisme. Grunnen til at du ser få damer du liker, er at damer holder seg langt unna deg, med de holdningene du tilkjennegir. Stakkars jente, vet hun at du er så syk i hodet? Syns faktisk heller ikke du skal kjøpe sex, hva med å bare tilfredsstille deg selv til du vokser litt mentalt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stine

Hva om jeg bare er blitt for kresen, fordi det har gått for lang tid? Er det ikke sjans for at jeg vil syns hun er bra nok, når vi setter igang å knulle, får på henne litt frekt undertøy og latex?

Det er så få fine jenter jeg ser til daglig. Når jeg da ser pen-o-meteret bikke 60-70%, og det attpåtil er interesse, så får jeg så dårlig samvittighet ovenfor meg selv for å ikke kjøre rett på... :(

Det kan være en mulighet for at hun synes at du ikke er bra nok, når dere setter i gang.

Du har kanskje litt mage eller noe annet som hun synes er en turn-off! Tenk på det du....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en dame på jobben, som jeg flørter lett med, og som har vist litt mer direkte interesse for å ha med meg å gjøre. Jeg syns dette er litt vanskelig. Hun er søt i ansiktet, og det lille jeg har merket av personligheten hennes, er bare spennende. Men hun er litt tynn i kroppen, ikke så fin rumpe og ikke så fine bryster som jeg kanskje ville hatt optimalt.

Jeg kunne virkelig ha lyst på dame nå, fordi det har gått litt over et år siden forrige gang, og det hadde vært digg å slutte å betale for prostituerte en gang i måneden. Men seriøst, jeg syns det er så leit å dumpe damer, det er så ubehagelig å måtte fortelle andre at de ikke er bra nok for meg. Jeg hadde så mye heller funnet den dama som var perfect match right away. Er det sjanse for at jeg vil kunne leve med en 60% kropp, eller få henne til å legge inn silikon?

Det er damene som er for god for deg. Tror du trenger en realitycheck.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...