jente96 Skrevet 14. juli 2011 #1 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg er en jente på 15 år som har indre kjønnslepper som er ca 22-23 mm lange.. De henger utenfor de ytre kjønnsleppene og det er ikke noe fint.. hva er normalt? Er dritredd for å ha sex pga det.. ikke det at sex haster, jeg er jo enda bare et barn. Men dette bekymrer meg mye uansett. Jeg er også redd pga brystvortene mine, selve vorten er litt liten og det rundt er litt stort.. hele brystvorten og det rosa rundt er også større på den ene puppen enn den andre.. er dette vanlig? kommer gutten til å tenke over det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
billcat Skrevet 14. juli 2011 #2 Del Skrevet 14. juli 2011 Vet ikke om dette svaret hjelper, men at de indre kjønnsleppen vokser og henger utenfor de ytre er vanlig, til og med det vanligste. Pupper er skjelden helt symmetriske heller. Jeg har i alle fall ikke stusset noe større over slikt på min vei her i livet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Judge Judy Skrevet 14. juli 2011 #3 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg syntes ikke 22-23 mm virket spesielt langt, så jeg måtte rett og slett google hvor lang de vanligvis er. Kjipt å være så nysgjerrig. Anywho - gjennomsnittslengden er 20 mm, og 22% ligger 5 mm over eller under dette igjen, ifølge min (nogenlunde troverdige) kilde. Men jeg lurer veldig på hvordan du har klart å måle dem så nøyaktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 15. juli 2011 #4 Del Skrevet 15. juli 2011 Du er helt normal og velskabt, og behøver ikke bekymre deg. Alle mennesker er forskjellige, men du er hekt tydekig innenfor normalen. Og jeg kan fortelle deg at jeg som er mann, har hatt intim kontakt med en hel del kvinner og kvinnekjønn gjennom årene, og jeg synes alle har vært vakre. Jeg har aldri brukt målebånd på noens kjønnslepper. For meg er tanken på at dette kan være et problem, absurd. Jeg tror de færreste gutter er særlig opptatt av dette. Og hvis noen mener du ikke er bra nok på grund av utseende på bryster eller vulva, avspeiler dette sannsynligvis en personlighet som ikke er noe å samle på uansett. Det finnes en masse gutter der ute som er ordentlige drittsekker. Men du skal ikke la dem knekke deg. Vær trygg på din egen kropp og seksualitet, så behøver ikke slike problemstillinger å være noe å tenke på. Fra hva du beskriver, er du helt normal og velskabt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente96 Skrevet 15. juli 2011 #5 Del Skrevet 15. juli 2011 det som er skummelt er jo om de går rundt å forteller det til folk. Har hørt om folk som gjør det, men tror dere det er de færreste som er så teit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 15. juli 2011 #6 Del Skrevet 15. juli 2011 Hei jente 96! Jeg er mye eldre enn deg, så jeg vet ikke helt hva som er vanlig blandt dine jevnaldrende. Men jeg kan i hvert fall fortelle deg at jeg selv aldri har opplevd at noen har kommet med kommentarer om sexpartneres kjønnslepper, hverken nedsettende eller positive. Det nærmeste jeg har kommet er kommentarer av typen "hun var utrolig vakker der nede" eller "hun smakte veldig godt". Jeg kan egentlig ikke huske at dette har vært noe særlig samtaleemne i mine kretser. Jeg synes ikke du skulle bekymre deg om dette. Og dessuten - hvorfor skulle noen som snakket stygt om dine intime deler bli ansett som troverdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. juli 2011 #7 Del Skrevet 15. juli 2011 det som er skummelt er jo om de går rundt å forteller det til folk. Har hørt om folk som gjør det, men tror dere det er de færreste som er så teit? hvis guttene går rundt å forteller om det, så tyder det på at de er såpass unge at de absolutt ikke er "gamle nok" til å ha sex. Jeg vet at ungdommen begynner tidligere og tidligere med å debutere, men om en gutt går rundt å forteller om at kjønnsleppene til jenta hang utenfor, så har han tydeligvis debutert før han har lært om jentenes anatomi! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 15. juli 2011 #8 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg tror mine også er ca så lang uten at jeg har målt, og jeg elsker musa mi. Ta det med ro, TS. Tror ingen vil si noe stygt om musa di så lenge du er renslig og frisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanio Skrevet 15. juli 2011 #9 Del Skrevet 15. juli 2011 Det er spennende med variasjon. Alle er forskjellige nedentil men jeg har aldri opplevd å se kjønnslepper som ikke jeg synes er fine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #10 Del Skrevet 15. juli 2011 Det er ikke noe problem. Om du har litt hår på musa vises det ikke i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå