Gå til innhold

Verker i beinet!


Gjest Rikke

Anbefalte innlegg

Gjest Rikke

Hei!

Har i hele dag kjent smerte i det ene beinet mitt. Kan ikke helt si hvor i beinet, men det verker. Det kommer og går hele tiden. Forsvinner litt, og så kan det verke veldig, for så å forsvinne igjen. Tror ikke jeg har vært ute for noe lignende før.. Ikke så lenge i allefall. Det kan nesten kjenne ut som en betennelse smerte, det "pumper" liksom.

Det skal sies at jeg her om dagen klarte å gjøre noe så jeg fikk vondt i ryggen. Sånn akutt. Kan dette henge sammen? Ryggen er mye bedre da.. Men denne smerten i beinet var ubehagelig og svært plagsom! Noen som kjenner seg igjen, aner hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan godt være sammenheng mellom ryggplagene dine og dette, men du må være mere spesifikk.

Hva skjedde med ryggen din, og hvor satt smerten? Var det i korsryggen?

Er det noen bestemte situasjoner eller stillinger som fremprovoserer smerten, eller er den helt vilkårlig?

Med litt mere info, kan jeg si noe om hva det KAN være, men her i forumet kan ingen trekke sikre konklusjoner.

Jeg ville ha sett an det hele noen dager, hvis det ikke blir verre. Om du ikke er bra innen en ukes tid, ville jeg anbefale et legebesøk.

Det finnes noen betennelsesdempende midler som kanskje kan hjelpe, men da vi helst ikke skal gi medikamentråd her i hht. forumreglene, anbefaler jeg at du spør på apoteket.

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror heller at det er vokse-smerter. Selv om de fleste har dette i tenårene, opplever jeg å ha det en gang i blant i voksen alder også, og jeg er 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...