forum88 Skrevet 14. juli 2011 #21 Del Skrevet 14. juli 2011 Hvem blir det koseligere for? Deg eller dem egentlig? Så fordi man ikke har samme sivilstatus lenger skal man automatisk slutte å henge med hverandre? Det er sånne damer som deg som ødelegger vennskap. Vi skal på guttetur også, jeg er i forhold 3 er single og en til som er i forhold som ikke "kan være med"...Vi skjønner alle at det er den lille hurpa han er sammen med som ikke tillater det. Synd sånne eiesyke kvinnemennesker skal ha så mye makt i kontaktnettverket. Det blir koseligere for oss, for i vi liker å være med hverandre! Har ikke behov for å vøre to uker vekke med jentene uten min samboer jeg, å det har ikke han med kompisene sine heller.. Ødelegger vennskap? Litt av noen vennskap det må være snakk om om de blir ødelagt av å ikke dra på en 2 ukers gutte tur sammen.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #22 Del Skrevet 14. juli 2011 Det blir koseligere for oss, for i vi liker å være med hverandre! Har ikke behov for å vøre to uker vekke med jentene uten min samboer jeg, å det har ikke han med kompisene sine heller.. Ødelegger vennskap? Litt av noen vennskap det må være snakk om om de blir ødelagt av å ikke dra på en 2 ukers gutte tur sammen.. Han går faktisk glipp av utrolig mye mer ved å droppe en ferietur med kompisene enn å ikke møte dem hjemme på to uker. Det skjer mye artig på ferie, det oppstår interne greier som han ikke blir med på, og de andre kompisene knyttes tettere - uten ham. Og det er faktisk innmari kjipt for kompisene at han aldri kan bli med på tur fordi han bare skal reise bort med dama. Eksen min var innmari glad i å reise med meg, vi hadde ganske like interesser og samme "smak" i type reisemål, men han dro da på tur med venner også. På samme måte som at jeg reiste bort med mine venninner og kompiser uten ham. Fort gjort å få litt brakkesjuke hvis man bare skal gå og trø oppi kjæresten hele tida. Folk trenger flere impulser. I starten av forholdet er det spesielt, men etter man har vært sammen noen år blir det fort annerledes. Og det er faktisk innmari kjedelig om det tar slutt og ingen av vennene er spesielt nære lenger fordi man ikke har prioritert dem i løpet av forholdet. TS: Slapp av! La ham dra og kose seg og tål å savne ham litt. Tvinger du ham til å bli hjemme kan jeg love at forholdet ryker - om ikke med en gang, så etter en stund. Benytt heller anledningen til å pleie dine egne venner, hvis dere er flere som har ferie uten planer kan dere vel ta en hopp-på-tur, hyttetur eller overnattingshelg hos en av dere med god mat og skumle filmer? Husk at det er en grunn til at alle sier "stol på ham, han er sammen med bare deg" osv. Det er nemlig sant 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #23 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg hadde ikke "latt" min samboer dra på guttetur til utlandet med single venner.. Hvorfor kan ikke heller dere to reise sammen da? Mye koseligere det! Tuller du? Er du så kontrollfrik? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2011 #24 Del Skrevet 15. juli 2011 Hmmm, det virker som du ikke stoler på han. Hvordan kan dere da ha et forhold. Forhold er basert på tillitt. Ingen eier et annet menneske, og skal du nekte han å dra på turer og andre ting innen for rimelighetens grenser har du ikke tillit til han. Du har ingen garantier i livet. Du sliter med dine problmer som du kanskje burde søke hjelp for på generellt grunnlag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 15. juli 2011 #25 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg lot kjæresten min dra på guttetur, det er ikke noe som jeg ønsket. Tror jeg var lei meg i flere dager før han skulle reise, han visste godt at jeg ikke ville. Men, han valgt å dra, jeg fikk telefoner fra han derifra i blant. Han var full under hele turen, festet hver kveld, lå på stranda på dagen.. Det er ikke mye jeg vet om turen pga han og kameratene hadde avtalt at ingenting skulle komme ut, at alt som skjer der skulle forbli der... Men, det var ren helvete for meg.. Det gjorde meg faktisk mye sterkere i forholdet.. Jeg har flere spørsmåler om turen, jeg vet heller ikke om han var utro eller ikke.. Det er litt trist og ikke vite noenting, men jeg kan ikke grave oppi det. Han blir enten sur eller irritert hvis jeg tar det opp, han mener at jeg ikke stoler på han da.. men men... Dette skjedde for 2 år siden... Da var jeg som deg, ville ikke på jentetur eller noe sånt heller... Følte ikke at det var noe vits å reise med venninner.. Nå har ting blitt mye bedre, han vet at jeg kan finne på å dra på jentetur med jenter hvis han ønsker å dra med gutta, og det er noe han ikke liker selv.. Hvis vi skal reise, så reiser vi heller sammen, eller med felles venner.. Nå er det ikke noe gutteturer i bildet lenger:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2011 #26 Del Skrevet 15. juli 2011 Vi skal på guttetur også, jeg er i forhold 3 er single og en til som er i forhold som ikke "kan være med"...Vi skjønner alle at det er den lille hurpa han er sammen med som ikke tillater det. Blir litt kvalm av hvordan du omtaler dama til ene kompisen din. Hun oppfører seg feil ved å bestemme over han. Men ingen kan behandle deg dårlig uten din tillatelse. Altså er det mannen som må stå opp for seg selv og gjøre det HAN vil. Har ikke ord for hva jeg synes om slike tafatte typer som lar folk herse med dem! "Vi skjønner alle...." pssh. Det er slett ikke sikkert det er hun som ikke vil at han skal dra, og at han derfor blir hjemme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebra Skrevet 15. juli 2011 #27 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg hadde ikke "latt" min samboer dra på guttetur til utlandet med single venner.. Hvorfor kan ikke heller dere to reise sammen da? Mye koseligere det! Dere vet ingenting om oss og vårt forhold, så hvorfor skal er dere så rask å dømme? Det må da være vårt valg hvordan vi har det. For det går begge veier, jeg ville ikke dratt til syden med jentene uten samboeren min.. Er det derimot snakk om en fotball tur eller noe slikt så er det noe annet, men ellers så drar vi på ferie sammen, det er noe vi begge er enige om.. Ut i fra èn eneste settning så kommer det minst 4 dømmende svar, hvor mange av dere vet vår situasjon egentlig? Det er da ikke så rart, når du sier at du ikke ville "latt" samboern dra på guttetur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
forum88 Skrevet 15. juli 2011 #28 Del Skrevet 15. juli 2011 Han går faktisk glipp av utrolig mye mer ved å droppe en ferietur med kompisene enn å ikke møte dem hjemme på to uker. Det skjer mye artig på ferie, det oppstår interne greier som han ikke blir med på, og de andre kompisene knyttes tettere - uten ham. Og det er faktisk innmari kjipt for kompisene at han aldri kan bli med på tur fordi han bare skal reise bort med dama. Eksen min var innmari glad i å reise med meg, vi hadde ganske like interesser og samme "smak" i type reisemål, men han dro da på tur med venner også. På samme måte som at jeg reiste bort med mine venninner og kompiser uten ham. Fort gjort å få litt brakkesjuke hvis man bare skal gå og trø oppi kjæresten hele tida. Folk trenger flere impulser. I starten av forholdet er det spesielt, men etter man har vært sammen noen år blir det fort annerledes. Og det er faktisk innmari kjedelig om det tar slutt og ingen av vennene er spesielt nære lenger fordi man ikke har prioritert dem i løpet av forholdet. TS: Slapp av! La ham dra og kose seg og tål å savne ham litt. Tvinger du ham til å bli hjemme kan jeg love at forholdet ryker - om ikke med en gang, så etter en stund. Benytt heller anledningen til å pleie dine egne venner, hvis dere er flere som har ferie uten planer kan dere vel ta en hopp-på-tur, hyttetur eller overnattingshelg hos en av dere med god mat og skumle filmer? Husk at det er en grunn til at alle sier "stol på ham, han er sammen med bare deg" osv. Det er nemlig sant Han har ikke gått glipp av noe, for det har ikke vært snakk om noe guttetur enda:) Vi har reist på ferie med venner sammen, og det har vært kjekt, men i år reiser vi bare oss to, fordi det er noe vi begge vil.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
forum88 Skrevet 15. juli 2011 #29 Del Skrevet 15. juli 2011 Tuller du? Er du så kontrollfrik? Er du så pyse at du kun kan kritisere når du skriver som anonym bruker? Les det jeg har skrevet etterpå, og ikke uttal deg om noe du ikke vet noe om.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2011 #30 Del Skrevet 15. juli 2011 Blir litt kvalm av hvordan du omtaler dama til ene kompisen din. Hun oppfører seg feil ved å bestemme over han. Men ingen kan behandle deg dårlig uten din tillatelse. Altså er det mannen som må stå opp for seg selv og gjøre det HAN vil. Har ikke ord for hva jeg synes om slike tafatte typer som lar folk herse med dem! "Vi skjønner alle...." pssh. Det er slett ikke sikkert det er hun som ikke vil at han skal dra, og at han derfor blir hjemme. Det er greit. For deg er han en tøffel, men for meg er han den litt for snille og pysete barndomskompisen min som blir holdt i lenker av trollkjerringa si. Vi vet hvordan hun er og vi vet det er hun som setter kjepper i hjulet for han, så du trenger ikke komme med spekulasjoner runt det. Følte du deg støtt eller, er du sånn selv? Er det kanskje kompis sin kjæreste jeg snakker med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 15. juli 2011 #31 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg hadde bekymra meg jeg, så skjønner deg godt. De som sier at han like godt kan være utro her hjemme, joda, men sjansen er betydelig mye større der nede og sånn er det bare. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2011 #32 Del Skrevet 15. juli 2011 Han har ikke gått glipp av noe, for det har ikke vært snakk om noe guttetur enda:) Vi har reist på ferie med venner sammen, og det har vært kjekt, men i år reiser vi bare oss to, fordi det er noe vi begge vil.. Men du sier du IKKE VILLE LATT HAN OM HAN VILLE! Det er det det handler om, ikke hva dere er blitt enige om. Du har ingenting med å nekte han en sånn tur, og hvis han lar seg herse med på den måten...vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2011 #33 Del Skrevet 15. juli 2011 Det er viktig å være sammen med venner. Noen ganger alene, noen ganger med kjæresten og vennene. Så en guttetur til Amsterdam hadde jeg ikke sett mørkt på! At kjæresten min kunne hatt problemer med min og jentenes nylig bestilte tur til Rhodos var ikke noe jeg tenkte på som mulig engang. Han syntes med en gang det hørtes gøy ut med Hellastur da vi begynte å snakke om det, og var glad på våre vegne. Jeg liker å reise på turer med han også, det er ikke slik at det ene utelukker det andre. Vi reiser til Frankrike til høsten. Ønsk hverandre det beste for faen! Unn typen en avslappet tur til Amsterdam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2011 #34 Del Skrevet 15. juli 2011 Det er greit. For deg er han en tøffel, men for meg er han den litt for snille og pysete barndomskompisen min som blir holdt i lenker av trollkjerringa si. Vi vet hvordan hun er og vi vet det er hun som setter kjepper i hjulet for han, så du trenger ikke komme med spekulasjoner runt det. Følte du deg støtt eller, er du sånn selv? Er det kanskje kompis sin kjæreste jeg snakker med? Hva sier det om en mann egentlig? At han er sammen med ei trollkjerring? Mye. Alle har ansvar for sin egen lykke. Og hva med kompisene som ikke snakker han til fornuft? Litt for snill? Nei. Det er ikke snilt å være sånn. Det er dumt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
forum88 Skrevet 15. juli 2011 #35 Del Skrevet 15. juli 2011 Men du sier du IKKE VILLE LATT HAN OM HAN VILLE! Det er det det handler om, ikke hva dere er blitt enige om. Du har ingenting med å nekte han en sånn tur, og hvis han lar seg herse med på den måten...vel Fikk du med deg at latt står med " "?!?! Hadde han villet hadde jeg ikke nektet han, men jeg hadde ikke likt det heller.. Å jeg er vel verdens verste samboer fordi jeg ikke ville likt at typen min hadde dratt på guttetur med single kompiser!!Ingen av dere vet grunnene bak at jeg slett ikke hadde likt at han hadde dratt på guttetur til syden, og det har dere ingenting med heller.. Men jeg har mine grunner... Herregud, dette handler ikke om meg og om mitt forhold, men om råd til TS! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #36 Del Skrevet 15. juli 2011 samboeren min drar på guttetur hvert år. 4 ganger i året. 1 gang med jobben og de 3 andre gangene er med faste kompiser hvor de drar på 2 faste turer til det samme steddet hvert år. Den siste gangen er det sykkeltur(motorsykkel) til et eller annet land for å kjøre. Blir drikking og slikt der og. Var litt bekymret det første året, men du må tenke på at han ahr godt av å komme seg bort. oppleve "singellivet" med gutta. da mener jeg ikke damene, men å drikke seg hengedrita, prate piss osv. det trenger vi jenter og, men kanskje ikke i samme grad. noend rar til syden, andre drar til sverige, eller byen. Om du er redd for han skal være utro så fortell han dette. Om han virkelig vil være utro kan han like gjerne være det fredag og lørdag på byen med gutta. da gjenstår det man-fredag. og jeg tror ikke det er hengefylle hr dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2011 #37 Del Skrevet 15. juli 2011 Hva sier det om en mann egentlig? At han er sammen med ei trollkjerring? Mye. Alle har ansvar for sin egen lykke. Og hva med kompisene som ikke snakker han til fornuft? Litt for snill? Nei. Det er ikke snilt å være sånn. Det er dumt... Åh herregud hvorfor legger du deg borti dette? At noen lar seg utnytte gir ikke folk retten til å utnytte dem din tulling. Da kan du like gjerne si at det er mobbeofferets feil at det blir mobbet. Fori han ikke har guts, styrke eller mot nok til å gjøre noe med det. Hun har da sikkert sine gode sider hun som alle andre, men for meg vil hun alltid være en ko ntrollerende eiesyk hurpe. Takk for praten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #38 Del Skrevet 15. juli 2011 Samboeren min gjennom 4 år er på hvertfall 1 guttetur i året til utlandet, og hytteturer med gutta etc. Dette synes jeg er bare positivt, de trenger tid for seg selv de og, og tulle og tøyse å ha interne greier, bli litt drita og skeie litt ut. Vi jenter gjør da også det. Jeg har absolutt ingen prob med det. Jeg kjenner alle kompisene hans godt og vet at de er fine folk. Kjenner du de han evnt skal dra sammen med? Hva med å be dem hjem til dere på middag eller no før turen sånn at du får et slags inntrykk av hvordan de er før de drar, eller hvordan de er sammen? Da blir de også litt kjent med deg, noe som bare er positivt. Kan det kanskje være noe som roer deg litt? Det er aldri bra å bestemme over den ene eller andre parten i et forhold, da vil det før eller senere gå dukken, og man trenger å være litt fra hverandre og, det godt for både deg og ham og savne hverandre litt. Dersom det er fryktelig vanskelig for deg så må du jo snakke med ham om det, si hvordan du føler det men ikke nekt ham og dra, da blir jo du den som sitter igjen som den teite kjipe, du kan jo si noe om at du vil at han skal ha det gøy og fint på tur, men at du dessverre har en vanskelig tanke i hode med halvnakne damer og at de to andre er single, har dere et godt forhold burde dere snakke rolig og fint om det og få saken ut av verden med forståelse for hverandre. Ikke forhåndsdøm ham som en utro kjærste, da blir det fort mye vonde tanker i hode som igjen går utover forholdet og ikke minst er det urettferdig overfor ham, tenk deg selv i samme situasjon med en jentetur... du hadde vel ønsket at han tok det opp på en sakelig måte med deg isteden for å nekte deg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #39 Del Skrevet 15. juli 2011 Hva sier han til dette selv? Du kan jo bare bli med da. Siden dere bor sammen så burde det være koselig å reise som et par. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2011 #40 Del Skrevet 15. juli 2011 Hva sier han til dette selv? Du kan jo bare bli med da. Siden dere bor sammen så burde det være koselig å reise som et par. Har du fått med deg at det var guttetur? Hvem vil ha med dama si på guttetur ? :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå