AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #1 Del Skrevet 14. juli 2011 Når dere har mensen, unngår dere å gå på do hos bestemte personer da? For å unngå å legge igjen blodige bind eller tamponger. Når jeg har mensen unngår jeg å besøke min nye date. Er ikke det at det er flaut å ha mensen, men vil ikke legge igjen en blodig tampong som begynner å stinke etter noen dager. Tviler han tømmer den søppelbøtta så ofte, så ganske flaut om badet begynner å stinke, å han finner ut det en min brukte tampong Er også andre jeg helst vil slippe å legge igjen brukte tamponger hos. Har ikke så lyst å pakke de i veska heller:p Håper det ikke bare er meg som er slik, så hadde vært morsomt å høre om andre. Åj, når jeg leser dette nå ser det ut som jeg er 14, men jeg er faktisk midt i 20årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 14. juli 2011 #2 Del Skrevet 14. juli 2011 Kan du ikke snike det ned i restavfallet hans? Det håper jeg han tømmer med jevne mellomrom. Det er da natulig å ha mensen, ergo stresser jeg ikke med sånt. Må det skiftes, så MÅ det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruttugla Skrevet 14. juli 2011 #3 Del Skrevet 14. juli 2011 Dette har jeg faktisk aldri tenkt over! Tror aldri jeg har byttet tampong hos noen før. Bare ute på byen (muligens på fest også), og da har jeg gitt faen og skylt de i do Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. juli 2011 #4 Del Skrevet 14. juli 2011 Kjenner problemet. Det er jo ikke alle som har dobøtte på badet heller. Dengang dette var brysomt for meg så pleide jeg ta med en plastpose. Tampong eller bind ble pakket i papir og så i plastposen med knute på. Så var det bare å snike "forundringspakken" ned i veska og kaste hjemme. Ikke så delikat, men bedre enn å labbe rett inn til søppelbøtta på kjøkkenet hos vertskapet . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. juli 2011 #5 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg måtte labbe inn på kjøkkenet da jeg lå ei natt på sofaen hos en kamerat nå i helgen. Men det var ikke noe problem det. Det er jo en naturlig ting. Alle over 8 år vet hva det er for noe liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rayanne Skrevet 14. juli 2011 #6 Del Skrevet 14. juli 2011 Dengang dette var brysomt for meg så pleide jeg ta med en plastpose. Tampong eller bind ble pakket i papir og så i plastposen med knute på. Hundeposer er perfekt til dette, siden de er svarte og har knytting. Har alltid med det når jeg overnatter/telter/hyttetur under mensen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 14. juli 2011 #7 Del Skrevet 14. juli 2011 Likte det ikke før, men så fant jeg menskopp og da ble hele problemet borte 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 14. juli 2011 #8 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg har ei venninne som har tre eldre søstre. Da de alle fire delte leilighet hadde de ikke søppelkasse på badet. Jeg er ennå litt fascinert. Og jeg vet de ikke har et arvelig ikke-menstruerende syndrom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. juli 2011 #9 Del Skrevet 14. juli 2011 TS: Det kommer jo an på hvor åpent dere snakker om ting da. Om han stiller noen spørsmål så kan du jo si grunnen. Eller så kan du jo "tilby" deg å tømme søpla på badet fordi det var "fullt" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilejenta78 Skrevet 14. juli 2011 #10 Del Skrevet 14. juli 2011 Har absolutt tenkt på dette! Jeg pleier oftest og ta med den innpakket hjem i vesken.. urk, høres ekkelt ut, men bedre at jeg kaster den enn dem tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 15. juli 2011 #11 Del Skrevet 15. juli 2011 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utesteng bruker og svar på disse. Kråkesaks, moderator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 15. juli 2011 #12 Del Skrevet 15. juli 2011 Det kan være lurt å ta livet av flauheten med en gang. Hvorfor skal ikke daten din få vite at du har mensen? Er han over 14 år, bør han ta det ganske pent. Jeg var åpen om det helt fra starten med kjæresten min, men jeg bruker menskopp, så han ser jo ikke noe til det når jeg har mensen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. juli 2011 #13 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg er enig i dette. Selv om det kanskje er litt flaut i starten så er det like greit å si det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Interstella Skrevet 15. juli 2011 #14 Del Skrevet 15. juli 2011 Har absolutt tenkt på dette! Jeg pleier oftest og ta med den innpakket hjem i vesken.. urk, høres ekkelt ut, men bedre at jeg kaster den enn dem tenker jeg.. Jeg gjør også dette om det ikke er søppelbøtte på doen Hos andre pakker jeg "alt" inn i papir til slutt for at det ikke skal være det første nestemann ser Når jeg og typen bodde hjemme hos foreldrene våre pakket jeg dem godt inn i papir og la dem i en ubrukt lomme i veska. Syns det var så flaut å måtte kaste det på kjøkkenet, så da ble det løsningen ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 15. juli 2011 #15 Del Skrevet 15. juli 2011 Dra på besøk til den nye daten din du. Gå på do, ta av bindet eller tampongen, pakk det inn i papir og kast det i søppelbøtta på badet og fortell din date at han bør tømme søpla si i løpet av de neste dagene pga. at du har mensen og du må bytte tampong/bind. Så enkelt er det! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #16 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg pakker tampongen godt inn i papir og putter den i lomma. Så finner jeg på en eller annen unnskyldning til å gå på kjøkkenet, og så bare kaster jeg den i restavfallet der. Prøver å putte den litt nedi så den ikke vises. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2011 #17 Del Skrevet 16. juli 2011 Huff det minner meg om da jeg var sammen med eksen for noen år tilbake, og han bodde hjemme i helgene hos foreldrene sine. Og jeg var hos han og svigers hver helg, og de hadde selvsagt ikke søppelbøtte på doet deres. Så når vi var hjemme alene eller de var ute av huset så pleide jeg å snike tampongen (godt innpakket i papir selvsagt) i søppelbøtta på kjøkkenet. Det var det svigermor gjorde også hver gang hun hadde mensen og gjorde sitt. Men om det var folk i huset så gjemt jeg den godt innpakka tampongen i lomma i vesken som med vilje alltid sto i gangen utenfor doet og jeg kasta de ved første mulighet ekkelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker Skrevet 16. juli 2011 #18 Del Skrevet 16. juli 2011 Hiv tampongene i do! Det gjør alltid jeg. Ihvertfall det siste året. Var min mor som ga meg tipset en gang, og hun har gjort det i over 20 år. Jeg var ganske bekymret første gangen, men de forsvinner alle sammen, selv super plus-ene i de mest stusselige offentlige toalettene midt i ingenmannsland!! Og bind bruker jeg ikke, såå..problem solved for min del ihvertfall!! Husker jeg holdt på med tampong-i-papir-og-ned-i-vesken-opplegget en god stund selv! litt ekkelt når man glemmer dem der et par dager..uff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 16. juli 2011 #19 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg har ikke tenkt på at det er feil å kaste brukt denslags i søppelkassen på badet til folk. Ikke det at jeg har gjort det så ofte når jeg tenker etter, men hvis jeg har overnatta hos venner og sånn har jeg bar gjort det uten å tenke så mye mer over det. tydeligvis jeg som er rar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gladjenten30 Skrevet 16. juli 2011 #20 Del Skrevet 16. juli 2011 Hvor kjøper man menskopp? Det har jeg ikke hørt om før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå