Giacomo_P Skrevet 14. juli 2011 #21 Del Skrevet 14. juli 2011 Høres fornuftig ut, shred. Men vi kjenner dem ikke, så de får bestemme selv. Men jeg er enig med deg, grovt sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #22 Del Skrevet 14. juli 2011 Hvis han virkelig ville ha deg ville han ikke sende brev til andre jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marie Skrevet 14. juli 2011 #23 Del Skrevet 14. juli 2011 Hvis han virkelig ville ha deg ville han ikke sende brev til andre jenter. Det tror jeg ikke noe på. Eller... det vet jeg, ikke er sant. Det er ikke alltid enten-eller. Shred: Det var bra sagt. Tror det kan være noe sånt ja... Men jeg føler meg mye bedre allerede og tror jeg kan klare å "overvinne" dette. Jeg fikser det alltid tilslutt. Hehe. True love does not come by finding the perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 14. juli 2011 #24 Del Skrevet 14. juli 2011 Hvorfor måtte du inn på HANS fb for å finne et brev han hadde sendt til DEG? Og var meldingen fra jenta virkelig slettet? For da må du jo ha lett etter den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå