AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #1 Skrevet 14. juli 2011 Føler at forholdet til meg og samboer er litt stuck.. At vi trenger å gjøre noe vi ikke pleier for å få opp romantikken litt. Er det noen som har noen tips. Trenger litt nye øyne for å finne ting å gjøre som vi ikke har tenkt på allerede. Takker for tips!
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #2 Skrevet 14. juli 2011 Lag en ekstra god middag sammen? Kjøp inn det dere trenger sammen, kjøpt litt vin og kos dere! er dette noe dere gjør ofte kan dere jo prøve å gjøre noe helt annet. Klatring, kino, go cart. Noe spennende Klatringen trenger vel mest samarbeid, så det "pleier" jo litt da. Håper dere finner ut av det
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #3 Skrevet 14. juli 2011 Føler at forholdet til meg og samboer er litt stuck.. At vi trenger å gjøre noe vi ikke pleier for å få opp romantikken litt. Er det noen som har noen tips. Trenger litt nye øyne for å finne ting å gjøre som vi ikke har tenkt på allerede. Takker for tips! Det spørs litt hvordan stuck du mener. Men uansett så er det enkle det beste. Som AB sa over, lag spesiell middag sammen, kjøp en god vin, bestill take-away (helst småting slik at man kan mate hverandre). Jeg tror kluet ligger i å vise den gode siden. Vise en ANNEN side kanskje. Sjarmere hverandre slik man sjarmerte hverandre første gang man ble forelsket. Jeg snakker ikke skuespill, men rett og slett gammeldags flørting. Ikke ta hverandre som en selvfølge - Man må alltid jobbe litt for at et forhold skal vare.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå