AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #1 Del Skrevet 14. juli 2011 Har gått på Mercilon p-piller i 3 uker nå og skal egentlig begynne på de små tabelettene nå. Men jeg lurer på om jeg kan begynne på neste brett istedenfor og vente med mensen i 3 uker til, altså at jeg tar alle tabelettene på brett nr.2 i 3 uker? Har ikke hatt noen bivirkninger utenom småblødninger gjennom alle disse 3 ukene (stod at de er vanlige de 3 første brettene?). Eller bør man ikke dette når man er i startfasen? Blir veldig glad for raskt svar, for om jeg kan dette bør jeg ta neste aktive p-pille ganske snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 14. juli 2011 #2 Del Skrevet 14. juli 2011 Erfaringen min er at mellomblødningene man får fra starten ikke gir seg før etter sin første mens. Så jeg hadde latt mensen komme nå og håpet at mellomblødningene stoppet etter det. Hvertfall gjorde det det for meg når jeg gikk på de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #3 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg skulle egentlig gjort det sånn, men typen drar snart vekk og derfor synes jeg det er så kjipt å måtte ha mensen siste uke før han drar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #4 Del Skrevet 14. juli 2011 *flytte opp* ingen som har et godt svar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miki Skrevet 14. juli 2011 #5 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg begynte på nytt brett :o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå