Gå til innhold

Amsterdam og gutter?

Gjest snoopy_93

Anbefalte innlegg

Gjest Carleigh-Ann

Amsterdam er en hyggelig by det, men jeg skjønner godt du er skeptisk til at typen drar dit. Mange mannfolk (ikke alle, men en god del) oppfører seg som ville aper når de er der nede. Kjøper horer og får aids som de smitter andre med. Æsj.Han virker litt vel sjalu og, hvis du ikke får være med vennene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørsmålet er altså; HVORFOR er det sånn at alle gutter MÅ til Amsterdam?

Billig og lovlig hasj, og kvaliteten på de prostituerte er også visstnok høy. Aldri vært der selv, da jeg ikke har noen interesse av noen av delene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo tydelig at problemet ligger et helt annet sted enn i Amsterdamturen. Du stoler ikke på kjæresten din, han stoler ikke på deg, du føler deg ikke elsket og verdsatt av han osv osv. På en side sier du at han har vært snill som et lam det siste året, men samtidig går du fortsatt og tenker på at han sa at en venninne var pulbar for lenge siden.

Altså, jeg må si at jeg ikke skjønner meg helt på deg. Hvis alt er galt bør du vurdere å gjøre det slutt med ham, men hvis han har endret seg til det bedre og bare vært snill det siste året bør du kanskje slutte å klage?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Det er jo tydelig at problemet ligger et helt annet sted enn i Amsterdamturen. Du stoler ikke på kjæresten din, han stoler ikke på deg, du føler deg ikke elsket og verdsatt av han osv osv. På en side sier du at han har vært snill som et lam det siste året, men samtidig går du fortsatt og tenker på at han sa at en venninne var pulbar for lenge siden.

Altså, jeg må si at jeg ikke skjønner meg helt på deg. Hvis alt er galt bør du vurdere å gjøre det slutt med ham, men hvis han har endret seg til det bedre og bare vært snill det siste året bør du kanskje slutte å klage?

Alt er ikke galt. Det med at jeg fortsatt tenker på det med at hun venninna var så deilig og jævlig pulbar er fordi han såret meg. Han viste at jeg hadde det vanskelig, men allikevel måtte han bare gni inn at andre er så digge og pulbare og at han lett kunne tatt dem. Ja, det er lengesiden og ja, jeg har tilgitt det. Det å glemme hele greia har ikke funket enda rett og slett fordi det gikk veldig innpå meg.

Jeg klager jo ikke over dette som om dette var verdens undergang, jeg bare lurte på hva det var med gutter og Amsterdam.. Slapp av og pust litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vel.. Typen får snart lappen og da var egentlig planen at jeg og han skulle stikke til spania eller lignende med bil. Planene er tydeligvis endret og han skal kjøre bil til Amsterdam med noen kompiser. Egentlig så skulle han til Nederland å kjøpe deler til bilen, men så fant de ut at de skulle kjøre innom Amsterdam også.

Hva er det med gutter og Amsterdam egentlig? Er det fordi de kan røyke pott og kjøpe hore? eller få en stripper? :snurt:

Kjenner jeg gruer meg. Virker som om at aller planer vi har går i dass fordi han heller vil være med venner..

Og ja, jeg har snakket med han om det, men han blir bare sur. :kjefte:

Spørsmålet er altså; HVORFOR er det sånn at alle gutter MÅ til Amsterdam?

er vel neppe bare gutter som tiltrekkes av amsterdam. selv er jeg jente og elsker den byen. har selv vært der flere ganger

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Billig og lovlig hasj, og kvaliteten på de prostituerte er også visstnok høy. Aldri vært der selv, da jeg ikke har noen interesse av noen av delene.

amsterdam er mer enn billig hasj og horer

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt er ikke galt. Det med at jeg fortsatt tenker på det med at hun venninna var så deilig og jævlig pulbar er fordi han såret meg. Han viste at jeg hadde det vanskelig, men allikevel måtte han bare gni inn at andre er så digge og pulbare og at han lett kunne tatt dem. Ja, det er lengesiden og ja, jeg har tilgitt det. Det å glemme hele greia har ikke funket enda rett og slett fordi det gikk veldig innpå meg.

Jeg klager jo ikke over dette som om dette var verdens undergang, jeg bare lurte på hva det var med gutter og Amsterdam.. Slapp av og pust litt.

Alt er sikkert ikke galt, men kun basert på det du har skrevet i denne tråden ser det ut som at nok er galt. Du får ikke lov å være med venninne dine og sitter inne hver helg for å ikke gjøre kjæresten din sur. Du prøver å snakke med ham om ting som er viktig for deg, men han blir bare sur. Og som tidligere nevnt at dere ikke stoler på hverandre. Du føler dessuten at han ikke elsker deg og at han nedprioriterer deg. I mine øyne virker ikke dette som et sunt forhold.

Sannsynligvis er det jo en haug av positive sider i forholdet deres også, men det skriver du ikke om her. Her er det kun det negative som kommer fram, derav kommentaren min "slutte å klage". Var ikke meningen å tråkke deg på tærne, men ut fra denne tråden virker forholdet meget destruktivt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Alt er sikkert ikke galt, men kun basert på det du har skrevet i denne tråden ser det ut som at nok er galt. Du får ikke lov å være med venninne dine og sitter inne hver helg for å ikke gjøre kjæresten din sur. Du prøver å snakke med ham om ting som er viktig for deg, men han blir bare sur. Og som tidligere nevnt at dere ikke stoler på hverandre. Du føler dessuten at han ikke elsker deg og at han nedprioriterer deg. I mine øyne virker ikke dette som et sunt forhold.

Sannsynligvis er det jo en haug av positive sider i forholdet deres også, men det skriver du ikke om her. Her er det kun det negative som kommer fram, derav kommentaren min "slutte å klage". Var ikke meningen å tråkke deg på tærne, men ut fra denne tråden virker forholdet meget destruktivt.

Åja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får så vidt være med mine jentevenner etter skolen uten å få en spydig kommentar på melding. Er jeg på f.eks en bursdagsfest hvor det bare er jenter får jeg som regel melding med "Ikke glem at du er min da..." og når jeg svarer pent på det "Det glemmer jeg ikke, dessuten er det bare jenter her uansett." så ender det opp med at han blir ordentlig sur og ikke snakker med meg på flere dager etterpå. :sjokkbla: (Det har faktisk skjedd et par ganger, og jeg gidder ikke det - så jeg har endt opp med å heller sitte alene en helg i stede for å gå i bursdager og være sosial med mine gamle venner fra stedet jeg bodde før.)

Men har ikke han vært verdens snilleste det siste halve året da? Da må du jo kunne få gå på de sosiale tingene du har lyst til vel?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og venninnene mine skal til Amsterdam i sommer. Vi har aldri vært der før, og vi synes muligheten for å kunne spise artig-brownies (akkurat kaka er ikke bokstavelig, men vi kommer nok til å prøve noe) og "kjøpe" ei dame for å danse litt for oss høres veldig gøy ut! Slett ikke sikkert det blir noe av den dama, men man kan jo planlegge.. :ler:

Vi reiser uten partnere, dette blir en ren jentetur. Har ikke fått noen klager eller innvendinger fra gutta så tipper de tar det hele med stor ro. Det synes jeg du også burde gjøre. :)

herregud så tragisk

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har litt issues du burde få orden på.

Mener du det er noe spesielt med gutter som reiser til Amster framfor jenter, da? Hvorfor er det en forskjell, i så fall?

Fordi gutter kan være utro med horene der nede. flertall i kvinnelige horer!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud så tragisk

Ok.

Fordi gutter kan være utro med horene der nede. flertall i kvinnelige horer!

Gutter kan da være utro hvor som helst, når som helst - trenger ikke dra til et sted som Amsterdam for å pule litt på andre damer. :)

Jeg synes egentlig synd på selvtilliten og/eller kjærestene til dere som er så bekymra for utroskap at gutten ikke får lov til å dra på ferie uten dere engang. Er dere sammen med gutter som ikke kan besøke en by med et kjent "horestrøk" uten å pule rundt, så gjør det slutt og finn dere skikkelig gutter. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Faen så lyst jeg fikk til å dra til Amsterdam nå! En liten joint, litt ordentlig absinthe og gode kamerater... For så å gå ned langs Red Light District og le oss ihjel, evt prøve å selge ene kameraten min til horene.

Nyte digg øl, varmere temperaturer, nydelig arkitektur og en mer avslappet atmosfære. Ahh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm...trenger ikke automatisk anta at det er horer og hasj som lokker - jeg har flere kompiser som liker å dra til Amsterdam for helt andre ting. Feks billig (og godt) øl, fotball, konserter, og ikke minst for å ha et (billig) alternativ til London og "syden".

Men om man ikke kan dra på ferie uten kjæresten uten at den ene parten (eller begge) blir bekymra eller lei seg tror jeg det kan være noe grums i forholdet som burde vært rydda opp i før det blir et større problem enn forholdet tåler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Leste dette i en Amsterdamguide: "Red Light District:

Alle som besøker byen, om det så er bestemor eller backpackere, vil besøke denne bydelen, kjent for sin åpenlyse, legale vindusprostitusjon"

No worries. Selv om folk vil dit, vil de færreste kjøpe hore.

Faen så lyst jeg fikk til å dra til Amsterdam nå! En liten joint, litt ordentlig absinthe og gode kamerater... For så å gå ned langs Red Light District og le oss ihjel, (evt prøve å selge ene kameraten min til horene).

Nyte digg øl, varmere temperaturer, nydelig arkitektur og en mer avslappet atmosfære. Ahh...

Ca sånn er det jeg ser for meg at de fleste gutter tenker!

Tror ingen vil dit seriøst for å kjøpe horer. De er vel bare litt nysgjerrige og vil se Red light med egne øyne.

Jeg er jente, men nysgjerrig nok på Red light district til å ville gå forbi der bare for å se.

Har alltid hatt lyst til å reise til Amsterdam. Tidligere var det mye fordi jeg ville prøve "hasjkake" og røyke vannpipe... Men bare fordi at andre ting også virket tiltrekkende med byen, ville jeg reise. Sånt som arkitektur, alle kanalene, tulipanene på våren, menneskene, variasjonen. Ser ut til å være en flott by med god atmosfære. Litt San Francisco i Europa.

Jeg ville ikke hatt noen problemer med at typen min dro på guttetur dit. Men jeg ville gjerne at vi skulle reist dit på kjæresteferie en gang og. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...