Gjest ts Skrevet 13. juli 2011 #1 Del Skrevet 13. juli 2011 Lest kvinneguiden ei stund for syns det er kult å vite litt om hvordan dere jenter tenker og hva dere liker og ikke like. men syns jeg har begynt å oppføre meg mindre som mann i det siste. Slutta med å plystre etter pene jenter. Hvertfall når dama er med. til og med diska opp med middag til henne noen ganger. Fjordland er konge! Har jeg grunn til å være bekymra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miki Skrevet 13. juli 2011 #2 Del Skrevet 13. juli 2011 Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 13. juli 2011 #3 Del Skrevet 13. juli 2011 Du bør egentlig sette deg i en krok å skamme deg. Tenk så grusomt det er å være hyggelig. :gjeiper: Tror du har misforstått hva en mann er for noe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #4 Del Skrevet 13. juli 2011 Skeptisk:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 13. juli 2011 #5 Del Skrevet 13. juli 2011 Du kan ikke bli homo sånn plutselig. Hvis du finner ut at du er blitt homo, har du vært det hele tiden. Man er født hetero, bi eller homo. Man kan ikke plutselig bli noe man ikke er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 13. juli 2011 #6 Del Skrevet 13. juli 2011 I mine øyne er det Fjordland som er den store trusselen her, ikke homofilien. Ja takk til homser, men Fjordland?? Grøss. Da er man på ville veier altså. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dådyr Skrevet 13. juli 2011 #7 Del Skrevet 13. juli 2011 Fjordland?! Djeez... Homo? Nei! Pensjonist? Ehh... JA! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 13. juli 2011 #8 Del Skrevet 13. juli 2011 Lest kvinneguiden ei stund for syns det er kult å vite litt om hvordan dere jenter tenker og hva dere liker og ikke like. men syns jeg har begynt å oppføre meg mindre som mann i det siste. Slutta med å plystre etter pene jenter. Hvertfall når dama er med. til og med diska opp med middag til henne noen ganger. Fjordland er konge! Har jeg grunn til å være bekymra? De fleste menn blir nok homo efter å ha lest mer enn tre innlegg her. Bortsett fra oss som har fått fritak. Men så lenge du liker Fjordland, er du nok trygg. Det er et veldig uhomsete måltid. Men mat er det ikke. Det er nok mitt mest homofile trekk at jeg Fjordland er en vederstyggelighet. Noe sånt kommer aldri inn på mitt kjøkken. Men så liker jeg da også best å lage mat fra bunden av. Med skikkelige råvarer. (Hørtes dette litt homsete ut? Jeg synes fortsatt jenter fryktelig deilige, mens menn er kantete, hårete, rare og ekle...) Merkelig spørsmål.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Næjøss Skrevet 13. juli 2011 #9 Del Skrevet 13. juli 2011 jepp, du blir nok ganske homo av å lese her inne. Og hvis du bruker mye tid her, så kan du regne med at penisen din detter av og at du sakte omdannes til en kvinne. huffda nei. Jeg tror ikke du blir homo. Jeg tror bare at du har lært noe om oss kvinner. Mye mulig at ditt syn på kvinner og vår måte å tenke på har endret seg. Kanskje du på en eller annen måte har grodd en slags respekt for oss vandrene pupper? Fjordland?!.. jaja, det er tanken som teller, sant? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViC* Skrevet 14. juli 2011 #10 Del Skrevet 14. juli 2011 Lest kvinneguiden ei stund for syns det er kult å vite litt om hvordan dere jenter tenker og hva dere liker og ikke like. men syns jeg har begynt å oppføre meg mindre som mann i det siste. Slutta med å plystre etter pene jenter. Hvertfall når dama er med. til og med diska opp med middag til henne noen ganger. Fjordland er konge! Har jeg grunn til å være bekymra? Ja, det er en kjent bivirkning 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
raggenluno Skrevet 14. juli 2011 #11 Del Skrevet 14. juli 2011 Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
illuminate Skrevet 14. juli 2011 #12 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Om du ikke blir homo av å lese mye av det som står her inne, så er det mange kvinner og innlegg her inne som ihvertfall er skremmende. Bare se på andelen her som har vært/er/kan tenke seg å være utro.. Forkastelig, avskyelig, tragisk, skremmende og forferdelig! For ikke å snakke om de man aldri blir helt klok på hva er ute etter. Nemlig alle de som så gjerne vil ha en snill og ordentlig gutt slik de fleste av oss forestiller oss hvordan en snill og god gutt skal være, for så å få tak i en slik og deretter påstå at han er "for snill"... Endret 14. juli 2011 av Ms. Raggsokk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 14. juli 2011 #13 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Om du ikke blir homo av å lese mye av det som står her inne, så er det mange kvinner og innlegg her inne som ihvertfall er skremmende. Bare se på andelen her som har vært/er/kan tenke seg å være utro.. Forkastelig, avskyelig, tragisk, skremmende og forferdelig! For ikke å snakke om de man aldri blir helt klok på hva er ute etter. Nemlig alle de som så gjerne vil ha en snill og ordentlig gutt slik de fleste av oss forestiller oss hvordan en snill og god gutt skal være, for så å få tak i en slik og deretter påstå at han er "for snill"... Jada... De med skumle holdninger her inne, blir jo som oftest ganske grundig korrigert også. Det er greit å fortelle hele sannheten Jeg erkjenner at det finnes kvinner som er både dumme og slemme. Menn er selvsagt perfekte. Tror du det er så enkelt for kvinner å forholde seg til menn? Jeg ser i hvert fall fryktelig mye uakseptabel adferd fra den kanten også. Endret 14. juli 2011 av Ms. Raggsokk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
illuminate Skrevet 14. juli 2011 #14 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg sier ikke at menn er så jækla mye bedre. Det fins råtne epler på vår side og. Men nå blir naturligvis fokuset rettet mot kvinner, i og med at dette er et "kvinneforum", og at det er kvinner vi i utgangspunktet er tiltrukket av osv (foreløpig, man vet jo aldri hva som skjer hvis man henger her for lenge, eller hva, TS?). Om vi hadde hatt "Manneguiden", så hadde det nok vært mange innlegg/tråder der også som ville vært provoserende både for kvinner og menn, akkurat som det er her. For du skal ha rett i at det er en majoritet av ordentlige jenter her inne, som reagerer sterkt på disse avskyelige innleggene det er snakk om, men dessverre så blir gjerne hovedfokuset rettet mot det negative. Trist, men sant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 14. juli 2011 #15 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Illuminate: Da er vi på en måde enige. Det er altså denne vanvittige generaliseringen, og en del generell respektløs sprogbruk jeg vil til livs. Jeg tror heller ikke alle kvinner er hellige jomfruer. Men hvis en kvinne er en ondsinnet skjøge, må hun bevise det, før jeg vil kalle henne det. Jeg møter alle kvinner med respekt (og menn for den saks skyld). Hvis en kvinne viser seg å ikke fortjene den respekten, så er det egentlig HENNES problem, selv om det er meg det går utover. Endret 14. juli 2011 av Giacomo_P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 14. juli 2011 #16 Del Skrevet 14. juli 2011 Ryddet for innlegg av utestengt bruker. Ms. Raggsokk, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 14. juli 2011 #17 Del Skrevet 14. juli 2011 Haha, nei Tror nok det kan ha noe å gjøre med at du er mer bevist på hva du skal/ikke skal gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 14. juli 2011 #18 Del Skrevet 14. juli 2011 Om ikke homofil vil du kunne pådra deg alvorlige skader i forhold til kroppslig selvbilde. Spesielt om vi snakker om penis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 15. juli 2011 #19 Del Skrevet 15. juli 2011 Spør Waco, han har vært her inne siden søttitallet... Men nei, du blir ikke homo, men om du begynner få mensen eller EL, viser tegn på å bli litt cuckold, få fordommer mot feite/tynne, ha sterke meninger om FF (eller i det hele tatt vet hva FF står for), sier konsekvent ONS istedenfor one night stand, lager en tråd om klesvalg med en gang du skal på noe fjongere enn butikken. da..DA må du ta en KG-pause.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seniorita Skrevet 15. juli 2011 #20 Del Skrevet 15. juli 2011 Lest kvinneguiden ei stund for syns det er kult å vite litt om hvordan dere jenter tenker og hva dere liker og ikke like. men syns jeg har begynt å oppføre meg mindre som mann i det siste. Slutta med å plystre etter pene jenter. Hvertfall når dama er med. til og med diska opp med middag til henne noen ganger. Fjordland er konge! Har jeg grunn til å være bekymra? Kanskje du bare har blitt litt mer voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå