Gå til innhold

Jeg har dårlig samvittighet...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ut vinduet i hodet på en tilfeldig som gikk forbi... :filer:

Nei. Ut vinduet fra 10'ende etasje. :skratte: Han fikk fly litt og muligens landet han i korteineren nedenfor.

Jeg vet ikke jeg. Hva skjer med en edderkopp som blir kastet ut fra 10'ende etasje???

Videoannonse
Annonse
Gjest MorAase
Skrevet

Jeg liker ikke stankelbein. De er de giftigste edderkoppene i Norge, og de eneste i landet som kunne klart å drepe et menneske dersom det hadde klart å bite gjennom huden vår.

Ettersom naturen er i konstant forandring så tilpasser insektene seg også, og jeg gruer meg til den dagen tenna til stankelbeinen klarer å bite gjennom huden vår. :sjenert:

De bør lese her unge dame og få deres informasjon noget korrigert:

http://no.wikipedia.org/wiki/Vevkjerringer

Gjest Koseklumpen
Skrevet

Det gjorde jeg og, helt til jeg innså at edderkopper overlever det utroligste... Da jeg skulle tømme beholderen på støvsugeren kom det tre edderkopper i forbausende god form krypende ut!! Da sluttet jeg å støvsuge dem opp... :( Nå får jeg mannen min til å kverke dem først. :)

De få gangene jeg har gjort det har jeg plassert støvsugeren ute etterpå i frykt for at de skal komme ut igjen. Det har endt opp med at jeg har måtte kjøpe ny støvsuger pga regn som har kommet i løpet av natten :fnise:

Ja! De er så søte og klønete der de vimser rundt :rodmer:

(*boink* au, en vegg.. *bzzt* off, et tak.. øhh skal vi se nå, hvor skal jeg egentlig)

LITT for lange ekle bein, men av en eller annen grunn ikke så ille som edderkopper :fnise:

Derfor HATER jeg disse. De kommer mot deg uten noe kontroll på kroppen med de lange dinglende beina sine og flyr på deg. De kommer seg ikke vekk heller pga den dårlige kontrollen. "bzzzzzt kræsj i annsiktet, bzzzzzzt kræsj i armen, bzzzzzt kræsj i øret" *grøss*

Jeg(samboeren blir det vel, jeg løper ut av rommet) har ingen dårlig samvittighet over å drepe de ekle krypene. De trenger seg inn på mitt område og skemmer livskiten ut av meg, da får de som fortjent.

Skrevet

mye værre med alle edderkoppene og stankelbeinene du spiser når du sover :hakeslepp:

Skrevet

Jeg slipper de altid ut ,hvis jeg dreper dem så har jeg en følelse at hel familien kommer å hevner seg. Og ja ... nevnte jeg at jeg er sykt redd de ;)

Skrevet

Jeg slipper de altid ut ,hvis jeg dreper dem så har jeg en følelse at hel familien kommer å hevner seg. Og ja ... nevnte jeg at jeg er sykt redd de ;)

Jeg og er redd at familien kommer for å henve seg. Akkutat nå har jeg fanget en gedigen brun edderkopp (som er så stor at du ser håra på bena) i en boks som står i kjelleren. Jeg har ikke sosa meg til å skylle den ned i do enda.. jeg er sikker på at familien har gjemt seg rundt om i kjelleren og er klare for hevn! Åh, jeg vil ikke soooove!

Gjest Maneater?
Skrevet

Kjente det begynte og klø overalt på kroppen nå, i tillegg til at jeg ser rundt meg etter edderkopper :snurt:

AnonymBruker
Skrevet

Får være måte på avanserte egenskaper man skal tillegge slike skapninger :ler:

Er selv mer redd jeg blir en flue i mitt neste liv, pga. alle edderkoppene jeg har kverka.

Og flyr rett inn i et nett.. *gnafs*

"Karma is only a bitch if you are" :fnise:

Skrevet

Jeg følte meg også som en morder i går..

for pga den teite luke-tråden her på KG ville ejeg bli et bedre menneske for borettslaget mitt, så jeg tentke jeg skulle luke. OMG så mange barneinsektsfamilier jeg ødela for :( Så ut som WW3 nedi beddet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...