Gå til innhold

Jeg har dårlig samvittighet...

Fremhevede innlegg

Skrevet

:tristbla:

Jeg dusja nettopp... og så spylte jeg en stankelben ned i sluket. :sjenert:

Jeg føler meg som en morder. :sukk:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fy deg :tristbla:

Skrevet

Jeg bor i en kjeller og har drept edderkopper jevnlig den siste tiden. Den dårlige samvittigheten forsvinner etttersom antall døde edderkopper stiger... nå er har jeg blitt en kald og hjerteløs edderkoppmorder!

• Liker 3
Gjest Chevy
Skrevet

stankelbeinet burde vite bedre og holde seg utendørs. det er stankelbeinets feil.

Gjest henriett3
Skrevet

Jeg spylte ned en edderkopp da jeg dusja i går. Fikk ikke så god samvittighet jeg heller :sjenert:

Skrevet

Jeg prøver alltid å slippe edderkopper ut av huset. Men småfluer de spyler jeg lett.

Skrevet

I går var jeg utslitt etter dagens gjøremål og lengtet etter senga. Jeg hadde endelig fått dusjet, ordnet meg og lagt meg godt til rette i senga når jeg lukker øynene for så å føle at noe ikke er helt riktig. Jeg åpner øynene forsiktig og ser opp... Hva ser jeg!? Jo en SVÆR, ekkel, sort og farget EDDERKOPP som henger et par centimeter over nesa mi!!! Æsj. Jeg kunne ikke hyle heller, jeg var redd at edderkoppen skulle falle inn i munnen min eller noe.

Nei vet du hva, så frekke som de grusome krypdyrene er, fortjener de intet mindre enn å bli spylt ned i sluket ;)

• Liker 4
Skrevet

I England så jeg en edderkopp på rommet mitt som var helt massive. Jeg begynte nesten å grine. Men jeg drepte den ikke, jeg fikk romkameraten min til å slippe den ut vinduet.

Skrevet

Jeg slipper dem alltid ut :) Klarer ikke få meg til å drepe dem. Selvom jeg har skrekkelig fobi og er livredd dem. (Ok, greit, så er det samboer som slipper dem ut, da..)

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg pleier å støvsuge dem opp, å så støvsuger jeg hele gulvet etterpå slik at de ikke skal komme krypende ut igjen, men bli begravd i støv og hybelkaniner. :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

Jeg pleier å støvsuge dem opp, å så støvsuger jeg hele gulvet etterpå slik at de ikke skal komme krypende ut igjen, men bli begravd i støv og hybelkaniner. :sjenert:

Det gjorde jeg og, helt til jeg innså at edderkopper overlever det utroligste... Da jeg skulle tømme beholderen på støvsugeren kom det tre edderkopper i forbausende god form krypende ut!! Da sluttet jeg å støvsuge dem opp... :( Nå får jeg mannen min til å kverke dem først. :)

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Det gjorde jeg og, helt til jeg innså at edderkopper overlever det utroligste... Da jeg skulle tømme beholderen på støvsugeren kom det tre edderkopper i forbausende god form krypende ut!! Da sluttet jeg å støvsuge dem opp... :( Nå får jeg mannen min til å kverke dem først. :)

Hjelp. Gjett om jeg fikk noia nå :overrasket:

Endret av Raindrops
Skrevet

Jeg er i så tilfelle en massemorder! Ingen stankelben som kommer inn i dette huset overlever!

Når de kommer inn uten tillatelse må de bøte med livet.. :danse:

Skrevet

Det funker faktisk fantastisk å ta et luftgevær og skyte (uten at det er ladd selvfølgelig) luften på edderkoppen med noen centimeters avstand. Det dumme er at hvis edderkoppen er stor, blir det en flekk på veggen som må vaskes ;)

Skrevet

I England så jeg en edderkopp på rommet mitt som var helt massive. Jeg begynte nesten å grine. Men jeg drepte den ikke, jeg fikk romkameraten min til å slippe den ut vinduet.

Ut vinduet i hodet på en tilfeldig som gikk forbi... :filer:

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

jeg kjenner meg såå igjen selv om jeg hater de små krypene :snurt:

men aller dårligs samvittighet får jeg om jeg dreper et av de små "beltedyrene/skrukketroll/kaffedyrene"(mange navn på dem) for de er jo nesten litt søte der de kravler rundt :rodmer: men bare nesten :gjeiper:

Skrevet

Jeg liker ikke stankelbein. De er de giftigste edderkoppene i Norge, og de eneste i landet som kunne klart å drepe et menneske dersom det hadde klart å bite gjennom huden vår.

Ettersom naturen er i konstant forandring så tilpasser insektene seg også, og jeg gruer meg til den dagen tenna til stankelbeinen klarer å bite gjennom huden vår. :sjenert:

Skrevet

Jeg liker stankelbein, jeg. :sjenert: (dvs. disse)

Høyhester, edderkopper, osv., kan jeg derimot styre min begeistring for. Men jeg får likevel dårlig samvittighet om jeg dreper dem på inhumane måter (her mener jeg alt som ikke åpenbart tar livet av dem med en gang (skvosjing!)). :sukk:

Glad jeg har en samboer som ikke har så veldig mye i mot å redde meg når de angriper. :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker stankelbein, jeg. :sjenert: (dvs. disse)

Ja! De er så søte og klønete der de vimser rundt :rodmer:

(*boink* au, en vegg.. *bzzt* off, et tak.. øhh skal vi se nå, hvor skal jeg egentlig)

LITT for lange ekle bein, men av en eller annen grunn ikke så ille som edderkopper :fnise:

• Liker 2
Gjest MorAase
Skrevet

:tristbla:

Jeg dusja nettopp... og så spylte jeg en stankelben ned i sluket. :sjenert:

Jeg føler meg som en morder. :sukk:

Det skal du ikke ha dårlig samvittighet for. Nevnte edderkopp har jeg våknet av har stått og sugd blod av armen min! Hadde stort rødt merke der i flere uker etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...