AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #1 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg var en jente som ikke kunne bruke klær jeg ønsket pga svette flekker under armene og rundt brystet. Om jeg eks gikk med hvit topp fikk jeg store flekker under armene og rundt brystet. Jeg svettet ekstremt mye disse 2 stedene. Jeg har prøvd yerka, stop 24 og mye mer, men tilslutt fant jeg reddingen ALLEMINEUMSKLORID. Klødde under armene de første dagene, men nå merker jeg ingenting. Så hvis du sliter med svette slik som meg annbefaler jeg deg til å prøve allemineumsklorid. Ville bare dele dette med dere kanskje det kan hjelpe fler. Det er jøvlig å gå rundt å tenke på om man har svetteringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
straamann Skrevet 13. juli 2011 #2 Del Skrevet 13. juli 2011 Aliminiumsklorid kan ved langvarig bruk gi hudplager. Anbefaler deg å ikke bruke dette jevnlig. Svette er naturlig og kommer ut et sted uansett hvor mye du motarbeider det. Husk at psykisk stress kan gi ekstrem svette, pluss bivirkninger av en rekke meidsiner. Kanskje du heller skal se på dette, og fortsette å bruke vanlig deodorant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #3 Del Skrevet 13. juli 2011 Aliminiumsklorid kan ved langvarig bruk gi hudplager. Anbefaler deg å ikke bruke dette jevnlig. Svette er naturlig og kommer ut et sted uansett hvor mye du motarbeider det. Husk at psykisk stress kan gi ekstrem svette, pluss bivirkninger av en rekke meidsiner. Kanskje du heller skal se på dette, og fortsette å bruke vanlig deodorant? Jeg er ikke TS, men har også slitt med ekstrem svette i armhulene. Jeg har funnet en redningsengel i denne deodoranten. Å si at "svette er naturlig" er i grunnen meningsløst, i hvertfall for meg. Det er helt forjævlig å svette så mye som jeg gjorde før jeg begynte å bruke deodoranten jeg linket til. Det begynte i puberteten, da jeg var ca. 13 år. T-skjortene mine ble ødelagt av svettemerker, jeg stinka, og jeg turte ikke rekke opp hånda i timen av frykt for at merkene skulle vises. Svettinga var såpass hemmende for meg at DEN begynte å stresse meg og gå utover meg psykisk, noe jeg ikke sleit med før jeg begynte å svette. Da jeg var 16 år begynte jeg å bruke deodoranten jeg linka til, og det klødde ca. de 5 første nettene jeg påførte den. Jeg begynte med å bruke den 3-4 kvelder i uka, men nå etter 5 år trenger jeg ikke å bruke den mer enn 1, maks 2 ganger i uka. Jeg har ikke merket noe som helst til at svetten kommer ut andre steder, i hvertfall ikke i en sjenerende grad større enn før (jeg er plaget med svette andre steder, men det var jeg før jeg begynte med deodoranten. Ingen av de stedene er så ille som det var i armhulene). Så for dere som sliter like mye som jeg gjorde, så mener jeg at det absolutt kan være verdt et forsøk. Det har på mange måter forandret mye med hvordan jeg opplever og i det hele tatt lever hverdagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #4 Del Skrevet 13. juli 2011 AB nr. 3 her: Har forresten ikke fått noen hudplager av deodoranten i linken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
straamann Skrevet 13. juli 2011 #5 Del Skrevet 13. juli 2011 Det er forskjell på å bruke ren aliminiumsklorid og et produkt som er beregnet på bruk under armene med en liten mengde aliminiumsklorid i seg. Det finnes mange deodoranter på markedet som har dette stoffet i seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #6 Del Skrevet 13. juli 2011 Ts her allemineumsklorid har jeg kjøpt i apoteket har brukt det i over ett år ca 2 ganger i uka noen ganger mer. Jeg har ingen plager og dette har vært reddingen for mitt svetteproblem( jeg svettet ikke normalt, det var sykt mye uansett om jeg var rolig eller stressa. Det så ikke bra ut merker ikke svette andre steder så dette fungerer supert på meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest idakaroline Skrevet 13. juli 2011 #7 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Jeg brukte aliminiumsklorid over en lengre periode, men det endte med at jeg måtte kutte det ut. Først og fremst fikk jeg store røde flekker under armene som ikke var spesielt pene. Jeg svetta helt ekstremt under armene. Det gikk ikke fem minutter før klærne hadde fått store svetteflekker. I tillegg luktet svetten grusomt. Slik gikk jeg lenge. Det var en pest og plage, jeg kunne ikke løfte på armene og jeg måtte dekke meg til. Slik hadde jeg det i flere år, helt til jeg i fjor høst reiste til England. Der var utvalget av deoderanter helt ekstremt og jeg prøvde meg frem med flere. Tror jeg prøvde fire-fem stykker før jeg plutselig traff på en som endelig kunne hjelpe meg. Jeg ble helt i ekstase - for første gang på flere år kunne jeg bruke trange topper igjen. Nå har jeg brukt denne deoderanten i godt over et halvt år og jeg har aldri vært så fornøyd før noen gang. Dette er deoderanten jeg har brukt! Har lett etter den flere steder her til lands, men har ikke funnet den enda. Utrolig synd, for jeg tror at dette er en deoderant som kan hjelpe flere! Heldigvis for meg at jeg hamstret mange av denne typen før jeg forlot England Edit: feil i linken Endret 13. juli 2011 av idakaroline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #8 Del Skrevet 13. juli 2011 forresten så er det beregnet for dette formålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 14. juli 2011 #9 Del Skrevet 14. juli 2011 den deodoranten ,rød fra Aco klarer jeg ikke bruke.Blir rød og får sår under armene.Ingen andre som har opplevd det samme ved bruk av den deo'en ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #10 Del Skrevet 14. juli 2011 den deodoranten ,rød fra Aco klarer jeg ikke bruke.Blir rød og får sår under armene.Ingen andre som har opplevd det samme ved bruk av den deo'en ? Jeg får ikke sår, men syns det stikker og svir så grusomt at jeg omtrent ikke holder ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #11 Del Skrevet 14. juli 2011 For min del så har lukten vært det værste. Har liksom ikke svettet sånn at det har rent. Har prøvd Stop 24 to kvelder nå, å har ikke kjent svettelukt siden jeg begynte med denne. Jeg har ikke merket noe ubehag på huden, så foreløbig virker det som Stop 24 har god effekt på meg. Det er jo som å komme til en helt ny verden å ikke være plaget av den voldsomme svettelukten. Håper bare at den har effekt over tid. Ellers tror jeg at det som virker på meg ikke nødvendigvis virker som ønsket på andre, så man må bare prøve seg fram. En tråd som denne er nok nyttig for å få et innblikk i hva som er på markedet i tillegg til at man får andres erfaringer. Svettedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå