AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #1 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg er ganske sikker på at jeg har fått en hemoroide. Hva kan jeg gjøre med den? Jeg skal til gynekolog om et par måneder, er dette noe de kan se på? Eller bør vanlig lege se på det? Det var en hudfold, men har nå blitt en hard klump. Er det noen som vet om det er vanskelig å få vekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jdt Skrevet 13. juli 2011 #2 Del Skrevet 13. juli 2011 du får den ikke vekk har hatt 1hemorroid siden jeg var tenåring,og utviklet til 2 etter noen år. deretter fikk jeg "operert" dissse bort. men den kom tilbake nesten med en gang. og nå har jeg 3. FFFFFF************ den går aldri vekk!! i visse perioder kan disse bli skikkelige store og følsomme at man verken kan gå eller sittte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #3 Del Skrevet 13. juli 2011 Har du prøvd vanlige hemoroidekremer fra apoteker, f.eks Scheriproct? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 13. juli 2011 #4 Del Skrevet 13. juli 2011 Prøv med reseptfri krem fra apoteket. Er det ikke bedre i løpet av en uke, må du gå til fastlegen å få resept på noe sterkere. F.eks. kombinasjonspakken av Scheriproct med både salve og stikkpiller. Min erfaring er at Alcos Anal (reseptfri) fungerer bedre en kun Scheriproct salve, men at Sheriproct salve + stikkpiller er best. Blir det ikke levelig etter en tid med behandling kan det opereres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå