Gå til innhold

SPOILER Harry potter del 2 SPOILER

Noldus

Anbefalte innlegg

Gjest Anuket

Jeg har sett den i 3D to ganger nå, og jeg har ikke noe å utsette på kvaliteten. Anbefaler forresten å se den to ganger, jeg fikk med meg mye mer andre gangen siden jeg ikke var så sykt excited :sjenert:

Enig! Hadde ikke noe negativ opplevelse av å se den i 3d :)

Kjenner meg igjen! Tror jeg skal se den for andre gang denne uken :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett den i 3D to ganger nå, og jeg har ikke noe å utsette på kvaliteten. Anbefaler forresten å se den to ganger, jeg fikk med meg mye mer andre gangen siden jeg ikke var så sykt excited :sjenert:

Så gøy å høre! Jeg valgte 2D første gangen, da mange sier at det krever litt mer konsentrasjon ved 3D. Med tanke på at det var midt på natten, og jeg ikke er noen natterangler så fant jeg ut at det var lurest!

Men har også en plan om å se den en gang til, da i 3D, før den forsvinner fra kinoen!

Ellers må jeg bare si at det er utrolig morsomt å lese alle meningene som er kommet i denne tråden! Ser at det er en del små ting som jeg hadde glemt litt ut fra boka, men som jeg husket da jeg leste deres "klager".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å lese tråden og dei ulike meiningane :) Og merkar at mykje har gått i gløymeboka hos meg.. Eg trur eg må lese siste boka igjen! Eller aller helst alle bøkene! :jepp:

Likte filmen VELDIG godt, sippa såklart då Snape døydde, sidan han er min favoritt (I :hjerte: Alan Rickman), og syns det er veldig kjipt at både bøkene og filmane er ferdige for godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å lese boka(host) jeg. Har rett og slett ikke hatt tid. Har lest alle de andre HP bøkene opptill flere ganger. Tror kanskje størelsen og tiden har skremt meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å lese boka(host) jeg. Har rett og slett ikke hatt tid. Har lest alle de andre HP bøkene opptill flere ganger. Tror kanskje størelsen og tiden har skremt meg litt.

Misunneleg på deg, eg!

:ler:

Gled deg, og kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har mykje å glede deg til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Du har garantert noe å glede deg til! :sukk: husker ennå følelsen av å holde den siste boka i hånden... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. skodespelarprestasjonar, som blei diskutert tidlegare i tråden - kva går kritikken eigentleg ut på? Så vidt eg kan sjå (utan at eg er nokon ekspert, altså) er det jevnt over gode prestasjonar. Nokon er flinkare enn andre, men eg tykkjer stort sett det er dei som berre har (veldig) små roller som ikkje held mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. skodespelarprestasjonar, som blei diskutert tidlegare i tråden - kva går kritikken eigentleg ut på? Så vidt eg kan sjå (utan at eg er nokon ekspert, altså) er det jevnt over gode prestasjonar. Nokon er flinkare enn andre, men eg tykkjer stort sett det er dei som berre har (veldig) små roller som ikkje held mål.

Jeg syns egentlig skuespillerene er veldig gode jevnt over, med unntak av Daniel Radcliff som jeg av og til syns spiller litt...feil? Altså, jeg syns ikke han er så veldig god til å uttrykke følelser... :sjenert: Men det er ikke så gale at det plager meg veldig.

post-11215-0-26474900-1312581459_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns skuespillerene er veldig gode. Det er noen som kunne vært bedre, og noen som er helt perfekte, men sånn vil det alltid være. Alt i alt er jeg veldig fornøyd - og det har jeg alltid vært! Syns produsentene har vært utrolig flinke til å velge passende og gode skuespillere i alle filmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen var herlig!

Men, det verste jeg vet skjedde: Jeg ble forelsket i karakteren Luna Lovegood, og det er ingenting jeg hater mer enn å forelske meg i personer på film! :trist:

Endret av EnKristenKar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Så filmen igjen i går kveld, og ble så trist. :( Savner Harry Potter-universet!

Anonymous poster hash: bee5d...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...