Gjest Anuket Skrevet 27. juli 2011 #101 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg har sett den i 3D to ganger nå, og jeg har ikke noe å utsette på kvaliteten. Anbefaler forresten å se den to ganger, jeg fikk med meg mye mer andre gangen siden jeg ikke var så sykt excited Enig! Hadde ikke noe negativ opplevelse av å se den i 3d Kjenner meg igjen! Tror jeg skal se den for andre gang denne uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #102 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg har sett den i 3D to ganger nå, og jeg har ikke noe å utsette på kvaliteten. Anbefaler forresten å se den to ganger, jeg fikk med meg mye mer andre gangen siden jeg ikke var så sykt excited Så gøy å høre! Jeg valgte 2D første gangen, da mange sier at det krever litt mer konsentrasjon ved 3D. Med tanke på at det var midt på natten, og jeg ikke er noen natterangler så fant jeg ut at det var lurest! Men har også en plan om å se den en gang til, da i 3D, før den forsvinner fra kinoen! Ellers må jeg bare si at det er utrolig morsomt å lese alle meningene som er kommet i denne tråden! Ser at det er en del små ting som jeg hadde glemt litt ut fra boka, men som jeg husket da jeg leste deres "klager". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. juli 2011 #103 Del Skrevet 27. juli 2011 Eg såg filmen i 3D, det var moro Tykkjer filmen var veldig bra i 3D. Var som å vera der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 2. august 2011 #104 Del Skrevet 2. august 2011 Artig å lese tråden og dei ulike meiningane Og merkar at mykje har gått i gløymeboka hos meg.. Eg trur eg må lese siste boka igjen! Eller aller helst alle bøkene! Likte filmen VELDIG godt, sippa såklart då Snape døydde, sidan han er min favoritt (I Alan Rickman), og syns det er veldig kjipt at både bøkene og filmane er ferdige for godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 2. august 2011 #105 Del Skrevet 2. august 2011 Gleder meg til å lese boka(host) jeg. Har rett og slett ikke hatt tid. Har lest alle de andre HP bøkene opptill flere ganger. Tror kanskje størelsen og tiden har skremt meg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. august 2011 #106 Del Skrevet 2. august 2011 Gleder meg til å lese boka(host) jeg. Har rett og slett ikke hatt tid. Har lest alle de andre HP bøkene opptill flere ganger. Tror kanskje størelsen og tiden har skremt meg litt. Misunneleg på deg, eg! Gled deg, og kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 3. august 2011 #107 Del Skrevet 3. august 2011 Gleder meg til å lese boka(host) jeg. Har rett og slett ikke hatt tid. Har lest alle de andre HP bøkene opptill flere ganger. Tror kanskje størelsen og tiden har skremt meg litt. Du har mykje å glede deg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 3. august 2011 #108 Del Skrevet 3. august 2011 Gleder meg til å lese boka(host) jeg. Har rett og slett ikke hatt tid. Har lest alle de andre HP bøkene opptill flere ganger. Tror kanskje størelsen og tiden har skremt meg litt. Du har garantert noe å glede deg til! husker ennå følelsen av å holde den siste boka i hånden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. august 2011 #109 Del Skrevet 5. august 2011 Ang. skodespelarprestasjonar, som blei diskutert tidlegare i tråden - kva går kritikken eigentleg ut på? Så vidt eg kan sjå (utan at eg er nokon ekspert, altså) er det jevnt over gode prestasjonar. Nokon er flinkare enn andre, men eg tykkjer stort sett det er dei som berre har (veldig) små roller som ikkje held mål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 5. august 2011 #110 Del Skrevet 5. august 2011 Ang. skodespelarprestasjonar, som blei diskutert tidlegare i tråden - kva går kritikken eigentleg ut på? Så vidt eg kan sjå (utan at eg er nokon ekspert, altså) er det jevnt over gode prestasjonar. Nokon er flinkare enn andre, men eg tykkjer stort sett det er dei som berre har (veldig) små roller som ikkje held mål. Jeg syns egentlig skuespillerene er veldig gode jevnt over, med unntak av Daniel Radcliff som jeg av og til syns spiller litt...feil? Altså, jeg syns ikke han er så veldig god til å uttrykke følelser... Men det er ikke så gale at det plager meg veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia. Skrevet 5. august 2011 #111 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg syns skuespillerene er veldig gode. Det er noen som kunne vært bedre, og noen som er helt perfekte, men sånn vil det alltid være. Alt i alt er jeg veldig fornøyd - og det har jeg alltid vært! Syns produsentene har vært utrolig flinke til å velge passende og gode skuespillere i alle filmene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnKristenKar Skrevet 5. august 2011 #112 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Filmen var herlig! Men, det verste jeg vet skjedde: Jeg ble forelsket i karakteren Luna Lovegood, og det er ingenting jeg hater mer enn å forelske meg i personer på film! Endret 5. august 2011 av EnKristenKar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #113 Del Skrevet 27. august 2014 Så filmen igjen i går kveld, og ble så trist. Savner Harry Potter-universet! Anonymous poster hash: bee5d...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå