Gå til innhold

Hva skal dere kjøpe til mannen i år?

Reina

Anbefalte innlegg

Har allerede 3 gaver klar til min jeg:

Bluetooth headsett til mobilen

PS2 spill (Spyro)

Tempraturmåler til bil som måler ute og inne (Bare en dille gave siden vi alltid diskuterer hvor kaldt det faktisk KAN bli om morgenen)

Tenker jeg skal kjøpe litt flere små gaver også... og kanskje ei dyne til han, siden jeg er så lei av at han stjeler min...

Huff... kjøper alltid for mye jeg, klarer ikke å begrense meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øverst på ønskelista hans er den radioen til Tivoli (husker ikke eksakt hva den het).

Så blir det sikkert et par smågaver i tillegg. Kanskje jeg fornyer abonnementet på Autofil, som var en av julegavene i fjor :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min får et tykt og maskulint gullkjede.

I tillegg kommer jeg nok til å kjøpe ett par kosegaver.

Blir liksom aldri ferdig med å kjøpe til mannen eller datteren min før på julaften. Finner alltid noe ekstra som de så absolutt skulle hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære og jeg har "nettopp" bestemt oss for at vi tar en helgetur til Gøteborg tidlig på nyåret. Sist gang vi var der så hadde vi det veldig hyggelig så derfor tar vi en reprise. Men regner nok med at jeg finner noe fint til han der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker ikke å kjøpe gaver til hverandre. Kjøper noe felles til huset eller hytta.

Hva det blir i år vet jeg ikke...

Han kjøpte seg en scooter til, for en tid siden... Den sto ikke på min "ønskeliste", så det blir vel hans gave... :lol:

Kjøpte parabolanlegg på hytta for en stund siden... Det blir kanskje min gave da... :lol:

Det blir jo bare en prisforskjell på ca 130.000... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får en iPod (20GB), 1års abonement på autofil, ringenes herre TTT-utvidet versjon med figur og PS2ratt og pedaler fra meg til jul.

Han har bursdag den 15. og jeg ser på alle gavene som kombinert jul og bursdagsgave.

Blir han ikke lei seg når bursdag og jul blir slått sammen?

Fine gaver forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min får 2 commodore 64, med delecommodorer til + skjerm, kabler, skriver, spill, programvare, joysticks og gud vet hva.

Ja, han er en datagutt. :hoho: han har holdt på med data siden han var 9-10 år gammel og nå er han 26 med bachelorgrad i IT og jobb som systemutvikler.

Regner med at jeg blir populær i år. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi planlegger å kjøpe ny bil i nærmeste framtid, er vi blitt enige om bare å kjøpe en liiiiiten ting til hverandre.

Han ønsker seg rett og slett after shave/parfyme siden han snart er tom for det..

Så da blir det vel det, da.

Deilig med en velduftende mann :P

Smurfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir han ikke lei seg når bursdag og jul blir slått sammen?

Fine gaver forresten.

Nei? Han reiser vekk til jul... :)

Han får velge selv da. Om han vil ha med seg gavene 100mil nordover, eller åpne dem hjemme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min ønsker seg ett PS2 spill så det skal han få,også fant jeg ut at han trenger nye truser og sokker.

Skjønner ikke at ikke MENN ser selv at de trenger dette nytt.

Koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Kjæresten får trådløs håndkontroll til PS2 og nytt PS2-spill... Skal også lage julestrømpe med en cd, "2 fast 2 furious" DVD, "voksen-DVD" :sjarmor: , no snacksy undertøy til MEG, litt......ehem....leker og smågodt. jada, vet å kose oss!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ønsker seg Railroad Tycoon 3, seriene 24, babylon 5 (4 sesong), futurama og Simpsons på dvd, handsfree m bluetooth til mobilen sin,

adidas genser, Ny mobiltelefon Sony Ericsson p800 eller t610... Så var det det å velge ut hva man skal kjøpe... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ønsker seg sånn Bonsai Tre - så han må vel få det da - også har jeg tenkt å kjøpe Nokia 6600 til ham :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_my

Vel....

Først tenkte jeg på :

1.førerkort

2.x-boks

3.undervannsklokke(driver med dykking)

4.gavekort på en aften med meg,middag,vin og massasje..ect... :enig:

Men så skal vi flytte nå,å trenger en del møbler....masse møbler... :roll:

Så blir vel kanskje til at vi kjøper inn det vi trenger til leiligheta,å en liten ting ved siden av....tror det ja... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg tror jeg skal kjøpe "det store spillet om Norge" til ham :) Men siden det kanskje er mest jeg som har lyst på det, skal jeg i tillegg kjøpe Simpsons på dvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...